ArraKiss Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Ja de har jeg tenkt å handle selv.. pene lykter, og de minner veldig om Hella sine :) Skal du ha med blå linse? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 yep.. men de er ikke billige de da.. hehe.. får dem for 75$ + porto og moms.. blir dyrt nok sett i forhold til de du bestiller inn da.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 mhm... Den typen der er dyr den, men koster å være kar... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 hehe.. sier noe der. disse er jo helt nydelige. men foresten: de du bestiller inn, syns de ser som at den kromme ringen som er rundt selve lykta ikke er helt rund. kan dette stemme? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Dersom du tenker på den "billig varianten" så er den rund, men den er litt avlang på den ene siden... litt "eggformet" for å si det slik. Er de jeg har montert på bilen min nå, du ser bl.a bilde av de i tråden min... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 pene i massevis dem, men jeg skal styre 100% unna krom.. :) så må nok bestille de andre om noen mnd.. fyren har noen tusen på lager så blir vel ikke tomt med det første.. :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Ja, de jeg har montert nå ble egentlig bare impulsbestilt... Funker fint de, men skal ikke ha chrome på bilen selv så da blir det bytte med de vi snakker om :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Får desverre ikke med disse brakettene om en kjøper fra NBS. NBS sitt sett er Hella Micro (Webpris ink.mva 999,-): Settet Hellanor og Møller skaffer (over 3000,-): Det som er så utrolig kjipt er at prisen til Hella er så vanvittig høy. Hadde vært ålreit å kunne fått tak i brakettene på et vis altså, og kjøpt lyktene his NBS. Har sett at noen har mekka med gitter osv, men synes dem brakettene blir penest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Ja, de jeg har montert nå ble egentlig bare impulsbestilt... Funker fint de, men skal ikke ha chrome på bilen selv så da blir det bytte med de vi snakker om :) Si fra om du skal bestille, så kan vi bestille sammen. Kjenner jeg deg rett så bestiller du vel inn 10 sett i samme slengen :p blir sikkert billigere da Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 jeg finner ikke slike lykter på nette jeg.. noen web adresser til me=? hvor jeg kan betille?? Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Får sånne Hella lykter på Ebay.de til 200 euro, med de brakkettene Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Fant disse på finn igår. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=6781374&sid=2aoPu_92Y860614&pos=1&tot=18 Handlet et sett, blir sendt i posten idag, så rask levering. Han har 4 sett igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Betalte du 1200,- for disse har du blitt lurt. Disse får du inn i landet for rundt 700,- ferdig momset/tollet/fraktet. De som er nevnt tidligere her av Stingah og meg koster ca 1200,- og er av bedre kvalitet... Sorry å måtte skuffe deg! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Var forsåvidt klar over dette.. føler meg derfor ikke lurt.. hehe.. bare ting går unna er jeg fornøyd.. Har også kikket litt på dem tåkelysa dere skal bestille.. men syntes kanksje den braketten så litt voldsom ut.. vet ikke helt, men likte ikke utseendet på den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Nåja, braketten er så og si lik som Hella sin så da må du se nærmere! Men å betale dobbel pris da mann... er'u gjort av penger du eller :bump Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg