wedgie Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Noen som veit hvor jeg kan skaffe grøftelys til min Golf 4?? damndamn Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Ja, jeg veit at du kan bestille gjennom meg, kjøpe av Hella eller kjøpe orginale på Møller... Der har du noen valg :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 takk skal du ha!! Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 har du hørt om Golf 4 Generation?? jeg har akkurat kjøpt en slik nå, venter bare på å få den levert fra forhandleren.. 2000 mod. noken som veit noe om den typen!? Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 hella sine er nydelige da! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 hvor er dei å få kjøpt da!??? url? Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Torshov bilrekvisita, BilXtra bl.a.... er sikkert andre sjapper som skaffer det også. Bilde av de her.. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 takk skal du ha!.. hvordan får jeg lagt inn bilde på sida slik som du har gjort nå?? Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 En vesentlig ting er at de koster over 3000 kr org ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 takk skal du ha!.. hvordan får jeg lagt inn bilde på sida slik som du har gjort nå?? Eg bruker http://www.photobucket.com eg til å legge ut bilder, legger de bildene eg vil ha ut der, også klipper eg ut url til bilde og kopiere de her, enkelt og greit, photobucket konto er gratis også, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Arrakiss: Går stadig å lurer på om jeg skal bestille av deg om dagen, men nevnte du at det tok 3 uker? Eller er det noe jeg har fått for meg? Tenkte jeg skulle prøve å få tak i litt kjappere se.. Men fant idag dette settet (Hella) hos NBS, synes 799,- (webpris) var rimelig. Men så var det disse brakettene da, har ringt land og strand etter disse idag, og ingen kan skaffe.. Det må jo gå ann å få tak? Hella produser jo disse, men betjeningen på Hellanor klarer ikke å ordne dette.. Noen som har slike å selge eller vet hvor disse kan skaffes? Bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Hei! Ja jeg sier 3 uker for å forsikre meg, er jo selvsagt ikke sikkert det tar så lang tid men er kjipt om det skulle ta så lang tid og man ikke har blitt informert om det... De brakettene har jeg aldri sett til salgs noe sted. Hvor har du fått bildet fra da? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 får du ikke med brakettene når du kjøper dem for 798?? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Nei, Hella sitt micro sett har jeg ikke sett under 1000,- lappen her til lands så det kan ikke stemme... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 ok.. her er i allefall de jeg skal kjøpe: Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg