Gå til innhold

prosjekt golf

Ranger emnet


cleanvw

Anbefalte innlegg

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk takk..:) flott er den ikke nå men for da håpe det blir det:) får sette opp noen nyttårs løfter jeg å da:)

bruke små fangere

få tak i bbs rs felger

å ha den så lav hele tiden:D

 

Hehe. KAN bli ja ;)

 

Hvis du skjønner hva jeg mener. De festene til fangere.. Det er liksom en "vegg" bak fangere... Med mange hull i som går litt innover. Kunne det gått ann å sparkle igjen, eller noe, sveise over, for å få en rett overflate, slik at fronten ikke har fanger, det er hele "fangeren" hvis du skjønner?

Kunne blitt driitt fett.. Sorry for litt OT, men håper du kan tilgi meg ;)

Stå på iallfall. Gleder meg til å se oppdateringer. :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. KAN bli ja ;)

 

Hvis du skjønner hva jeg mener. De festene til fangere.. Det er liksom en "vegg" bak fangere... Med mange hull i som går litt innover. Kunne det gått ann å sparkle igjen, eller noe, sveise over, for å få en rett overflate, slik at fronten ikke har fanger, det er hele "fangeren" hvis du skjønner?

Kunne blitt driitt fett.. Sorry for litt OT, men håper du kan tilgi meg ;)

Stå på iallfall. Gleder meg til å se oppdateringer. :)

hadde sett fett ut det , men kommer nok til å ha små fangeere:)

 

sånn vil jeg at golfen skal bli:) bare med ny lakk å nye små fangere:)

golfenminmedbbsrskraftigsenkD.jpg

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde sett fett ut det , men kommer nok til å ha små fangeere:)

 

sånn vil jeg at golfen skal bli:) bare med ny lakk å nye små fangere:)

golfenminmedbbsrskraftigsenkD.jpg

 

Hvor kan vi donere pengegaver? ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cleanvw; hvis du ikke vil ha på 90fangerene så kan du kontakte meg hvis du vil selge dem om du vil :) jeg leter etter 90fangere

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår