cleanvw Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 hjerne vasking!!!! :deng damndamn knock hehe.. er jo stas med små fangere da:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 blir nok at de skal være på:) har blitt forelsket i den stilen jeg så:D kjører jo samme bilen, og kunne ikke tenke meg 90-fanger jeg heller, helt forelsket i old-school stilen jeg og ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 kjører jo samme bilen, og kunne ikke tenke meg 90-fanger jeg heller, helt forelsket i old-school stilen jeg og ;) den stilen er jo grom:) tenkte jeg skulle få kjøpt en einzer jeg å:) ha som neste prosjektbil:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 ja da skal det ikke skje så mye med golfen på en stund.. har fått en jobb med å gjøre istand en jetta (gti killer) som ble vraka i går..:) lager en prosjekttråd om den å:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Ser ikke så galt ut dette nei! Fortsett slik! Og hold oss oppdatert :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 skal holde dere optadert jeg vettu;) har skjedd lite med bilen nå pga at vi har 2 andre prosjektbiler vi driver med å :) legger ut at bilde av de å jeg;) drifting prosjekt: å en sabb 93turbo som vi skal få litt mere power i:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 den stilen er jo grom:) tenkte jeg skulle få kjøpt en einzer jeg å:) ha som neste prosjektbil:) Ja, hehe, old-school einser er det kuleste synes jeg da ;) Kunne tenkt meg en av de panamabrune på autodb, en 76 mod. og en 78 mod. Ringte for morro skyld på den 76`modellen, den var litt suspekt, men kanskje et bra prosjekt likevel? Lurer du på hvor du skal se etter rust på en einser, send meg en pm, min var nok et skrekkeksempel ( eller ikke langt i fra, trengte mye av de rustskadedelene som var å få den gangen, hehe). Lykke til så lenge med denne da, det er en kjempegod bil, min som er klin lik, er jeg kjempeglad i, synes nesten den er bedre enn 3`ergolfen, den har faktisk bedre varmeapparat ( 2. grads forbrenning faktisk :P ) og er sprekere, eneste er at den er veeeeldig tung på rattet (senebetennelse her, hehe). Har jo ikke fått gjort så mye med min 2`er etter at den ble rustsveist og hellakkert, men hadde old-school planene klare. allerede fått på crystal-edge baklamper og hvite blinklys foran, også kom jeg ikke lenger da skiltene ble skrudd på, hehe. jaja, da har jeg fortalt livshistorien min, hehe.... mvh Henning Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Ja, hehe, old-school einser er det kuleste synes jeg da ;) Kunne tenkt meg en av de panamabrune på autodb, en 76 mod. og en 78 mod. Ringte for morro skyld på den 76`modellen, den var litt suspekt, men kanskje et bra prosjekt likevel? Lurer du på hvor du skal se etter rust på en einser, send meg en pm, min var nok et skrekkeksempel ( eller ikke langt i fra, trengte mye av de rustskadedelene som var å få den gangen, hehe). Lykke til så lenge med denne da, det er en kjempegod bil, min som er klin lik, er jeg kjempeglad i, synes nesten den er bedre enn 3`ergolfen, den har faktisk bedre varmeapparat ( 2. grads forbrenning faktisk :P ) og er sprekere, eneste er at den er veeeeldig tung på rattet (senebetennelse her, hehe). Har jo ikke fått gjort så mye med min 2`er etter at den ble rustsveist og hellakkert, men hadde old-school planene klare. allerede fått på crystal-edge baklamper og hvite blinklys foran, også kom jeg ikke lenger da skiltene ble skrudd på, hehe. jaja, da har jeg fortalt livshistorien min, hehe.... mvh Henning hehe.. mangler bare senk å bbs rs felger da så er du i mål med 2ern;) hehe ..har fått kansje fått tak i meg en einzer nå, men det er penga da, har jo nok å gjøra om dagen å så, skru sabb, skru golf, å nå skru jetta+ at jeg skal antaglivis kjøpe gamlebilen til vwgolf2 så.. da blir nok det en litt mer styla golf..:) åså går vi for old school på den jeg har nå;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 hehe, har hatt mye å skru på i det siste jeg og, har ikke tid til jobb hvertfall. Ble søren meg tilbudt enda en einser i nærheten for 3000,- med røket drivknute, 1980-modell, hadde jeg bare hatt jobb :( jaja, bare bbs-rs igjen og senk nå så er 2`ern fullblods old-school ( også kromma vindussveiver og sånt småtteri da). Skal du beholde originalfargen til denne? Jeg har vel en liter lakk til overs, glasurit, så si fra om du vil ha det donert til prosjektet ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 hehe.. skal beholde orginalfangeren jeg;) så skal jeg kjøpe meg en til, der det skal være 90 fangere å sånn stil:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 jaja, bare bbs-rs igjen og senk nå så er 2`ern fullblods old-school ( også kromma vindussveiver og sånt småtteri da) Syntes selv personlig at de dørene ikke passer inn i "Oldschool" temaet.:iconsm Beklager å si det, men ellers så blir nok dette ett bra prosjekt. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 smaken er som baken:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 hehe, stemmer jo egentlig litt da, gamle dører med vippevinduer hadde jo vært kjempekult som old-school, men sånt er vel ikke på finne. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Den saaben er en FIN bil altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 skal bli en del finere;) jeg bare kjøper det jeg trenger, å han som eier den betaler:D hehe Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg