cleanvw Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 takk takk..:) flott er den ikke nå men for da håpe det blir det:) får sette opp noen nyttårs løfter jeg å da:) bruke små fangere få tak i bbs rs felger å ha den så lav hele tiden:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 takk takk..:) flott er den ikke nå men for da håpe det blir det:) får sette opp noen nyttårs løfter jeg å da:) bruke små fangere få tak i bbs rs felger å ha den så lav hele tiden:D Hehe. KAN bli ja ;) Hvis du skjønner hva jeg mener. De festene til fangere.. Det er liksom en "vegg" bak fangere... Med mange hull i som går litt innover. Kunne det gått ann å sparkle igjen, eller noe, sveise over, for å få en rett overflate, slik at fronten ikke har fanger, det er hele "fangeren" hvis du skjønner? Kunne blitt driitt fett.. Sorry for litt OT, men håper du kan tilgi meg ;) Stå på iallfall. Gleder meg til å se oppdateringer. :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Hehe. KAN bli ja ;) Hvis du skjønner hva jeg mener. De festene til fangere.. Det er liksom en "vegg" bak fangere... Med mange hull i som går litt innover. Kunne det gått ann å sparkle igjen, eller noe, sveise over, for å få en rett overflate, slik at fronten ikke har fanger, det er hele "fangeren" hvis du skjønner? Kunne blitt driitt fett.. Sorry for litt OT, men håper du kan tilgi meg ;) Stå på iallfall. Gleder meg til å se oppdateringer. :) hadde sett fett ut det , men kommer nok til å ha små fangeere:) sånn vil jeg at golfen skal bli:) bare med ny lakk å nye små fangere:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 hadde sett fett ut det , men kommer nok til å ha små fangeere:) sånn vil jeg at golfen skal bli:) bare med ny lakk å nye små fangere:) Hvor kan vi donere pengegaver? ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 90fangere... please!!! :( Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Hvor kan vi donere pengegaver? ;) hehe.. jobber jeg så behøver ikke å bruke penga mine på noe annet enn tlf regning å skatt å bil:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 90fangere... please!!! :( har kjøpt 90 fangere, men veit ikke om de kommer på:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Ser ut som det her kommer til å bli veldig bra..:) Ønsker deg lykke til.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 cleanvw; hvis du ikke vil ha på 90fangerene så kan du kontakte meg hvis du vil selge dem om du vil :) jeg leter etter 90fangere Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Ser ut som det her kommer til å bli veldig bra..:) Ønsker deg lykke til.... takk takk:) gjorde seg bra med senkesettet fra dere:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 cleanvw; hvis du ikke vil ha på 90fangerene så kan du kontakte meg hvis du vil selge dem om du vil :) jeg leter etter 90fangere skal si i fra jeg;) kommer nok til å ha de selv men kan jo si i fra:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 ha dem på :D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Ha små fangere med kromlist om du skal ha old-school, synes jeg ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 hjerne vasking!!!! :deng damndamn knock Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Ha små fangere med kromlist om du skal ha old-school, synes jeg ;) blir nok at de skal være på:) har blitt forelsket i den stilen jeg så:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg