T0mmen Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Ta deg bedre tid når du tar bilder, så vi andre ser hva det er som skjer.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 skal prøve å få tatt bedre bilder;) men blir ikke noe opptadering på en stund nå, har rivi av meg tommal så si så:S Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 skal prøve å få tatt bedre bilder;) men blir ikke noe opptadering på en stund nå, har rivi av meg tommal så si så:S HÆ??? Har du revet av tommel??? Hvordan i huleste? Hvorfor var bildene dine datert 05/02/2001? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 skulle kutte noe greier så da tok jeg med meg halve fingarn å:P heh.. nei for at j ahr ett ræva digitalkamera! så gidder jeg ikke å bytte dato å dritt! faen at tommal skulle gå nå:( får jo justerbart senkesett i morgen å det skal på bilen med en gang! Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 skulle kutte noe greier så da tok jeg med meg halve fingarn å:P heh.. nei for at j ahr ett ræva digitalkamera! så gidder jeg ikke å bytte dato å dritt! faen at tommal skulle gå nå:( får jo justerbart senkesett i morgen å det skal på bilen med en gang! Så sinnsykt kjipt! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 ånei.. men jeg skal nok få fiksa det alikevel jeg;) har muttertrekker så kiddie Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Genialt proskjekt cleanvw :) Sett igjennom denne tråden mange ganger nå... Kjerra di blir nok gromnydlig, er det en liten stemme inni knollen min som sier ;) Men hva eff; er det KUN jeg som har firedørers golf? :S Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 De fleste foretrekker nok 3 dører ja. Jeg har lagt merke til at mange G60 golder er 4(5) dørs, er dette tilfeldigheter, eller ble de laget med 4(5) dører. De fleste altså!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 du må jo ha 3 dørs;) kunne ikke tenkt meg å hatt en 5 dørs jeg..:) men smaken er som baken;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Det kommer helt ann på bilen spør du meg.. Når det gjelder Golf 2, så er 3 dørs best, men når det er snakk om Golf 3, så liker jeg best 5 dørs. Golf 1 har jeg ingen formening om. Før syntes jeg BMW E36 3(16->25) Coupe (3 dørs) var fetest, men nå syns jeg 5 dørs er penest. Things Change. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 hehe.. jepp.. det varierer også veldig mye.. bilen blir fin med 3 dørs og den fargen og stylingen, men andre kan vare fin som 5 dørs med annen farge og styling.. :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 julen er ikke over enda:) her er det jeg fikk i posten i dag;) ut å prøve montere snart;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Åssen merke er senkesettet ditt, egentlig a? Mulig det står i tråden, men rekk itte å leite igjennom nå. Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 er supersport.. holder til midt bruk.. hadde ikke råd til noe annet el så:P har satt på fåran nå.. første jeg gjorde når jeg skulle kjøre ut golfen var å rive av alt eksos anlelgget... hehe.. men får ikke av skruen bak noen som har noe tips til å få av bak? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Hvor mye kostet senkesettet ditt, hvor kjøpte du det og hvor mye senk er det? Så fint ut ^^ Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg