bambi Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 ser ikke noe bilde jeg.. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 update:) ja idag skal jeg sparkle litt på bilen å ha på epoxy grunning over lakkrusta :) så skal jeg få en god venn av meg til å sveise inn en ny plate bak på bilen.. er ett stort hull der så:) kommer bilder underveis:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 høres bra ut ;) Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 fikk ikke skjedd så mye i dag likevel.. hehe har skrudd jetta i 12 timer i natt så.. er passe lei av å skru nå gitt.. så rakk jeg ikke å få kjøpt epoxy 2 komponent sparkel å grunning, så vi får ta litt i morgen:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 90 fanger sett fra http://www.autospar.no er bestilt;) noen som har erfaringer med å kjøpe fra de? :boxing Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Har alltid handlet hos dem..Så lenge de har varen på lager går ting fort og bra, men sålenge de ikke har delene på lager kan det ta opp til 1 mnd og over det også! Men ellers bra service.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 okeij.. for håpe de har den på lager da.. bilen skal jo på lakering snart så greit at jeg har alt som skal lakeres da:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 fikk noen til å lage ett bilde av bilen med bbs rs felger å krafig senk;D ble ganske bra bilde bortsett fra litt mye camber:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Jeg ville gått en Golf slik som visst på bildet jeg:D Den var jo sinnsykt rå..Skikkelig lakkering, lik mye senk, småfangere og de felgene! Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 trur det kommer til å bli slik! har sendt pm til en som hadde bbs rs til salgs;) så kommer nok til å kjøre små fanger stilen i år(til 2007) så får vi se hva som skjer med bilen da:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Hvorfor bestille 90 fangere da, hvis du tenker å kjøre småfangerstilen? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 nei veit egentlig ikke.. var ikke planlagt egentlig.. men avbestiller det da.. så jo vor stas det ble med små fangere å kraftig senk så:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 på tide med en oppdatering da: har vært hos roadrunner tuning for å få sveisa bakluka:) tusen takk for hjelpen:D så her kommer det noen bilder:) her er da lista bak på bakluka: å her har vi hjulbuen som er blitt retta å sparkla på:) da var det vel nok for i dag:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Du kunne med fordel, kanskje ikke resiza, men konsa litt mer når du tok de. Sånn at de ga noe mening til oss som ikke var der å så det? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg