Gå til innhold

Fashens Prosjekt-Almera (Norges feteste almera?) ny og bedre tråd

Ranger emnet


Fashen

Anbefalte innlegg

  • Svar 375
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å få felgen fram fra under bilen?

Og jeg elsker de originale baklyktene du har montert, de er så rå yodude

 

Ja de er jo fine de Lyktene fra 90-98 husker ikke når den kom. men de siste utgaven av 98+ er enda finere hvis du lakker i samme farge som bilen de sorte linjene rundt. har sendt mail til tyskland får svar på turbokit og intrax dempere til neste uke en tid. usikker når:) alt over 150 er ikke dumt. btw har du skiver bak? og du kan jo få tak i en 2,0gti motor å ha forran da? er ikke dumt det å kjøpe Turbo kit til den...? har du hvert inne på den tanken? det passer identisk med primera motor;) 2,0sri også;) orket ikke skrive på en ny:P

 

Litt frem og tilbake skrivd men håper du skjønner hva jeg mener... svar til begge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja skjønner hva du mener. er fult mulig og sette i en almera gti eller primera gt motor. eneste ulempen da er at du må lage motor og girkasse fester selv. og det

er ikke lett og få godkjent. nei har ikke skiver bak men prøver stadig og ordne meg det.

men såvidt jeg vet er beste/rimligste måten og gjøre dette å få taki en almera gti

bak aksling med skiver.

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja skjønner hva du mener. er fult mulig og sette i en almera gti eller primera gt motor. eneste ulempen da er at du må lage motor og girkasse fester selv. og det

er ikke lett og få godkjent. nei har ikke skiver bak men prøver stadig og ordne meg det.

men såvidt jeg vet er beste/rimligste måten og gjøre dette å få taki en almera gti

bak aksling med skiver.

Stemmer vel ganske bra... er usikker på det greiene der men du må jo ha bremsetrykksregulator og noe annet stasj... er egentlig en del som må gjøres. da er det like greit å prøve å finne en kollisjonsskadet almera gti fra sverige er faktisk en del av de som er krasj`et. kikket selv for en kompis for 1/2års tid siden.... finner mange andre grom deler der... mente motorfestene på Gti motoren og 1,6l motoren var de samme jeg.:/ har du sjekket det opp? eventulet kan du jo bytte hele forstillingen.. mye mer morro med 2,0l en en 1,6... 1,4 husker ikke hva du hadde:P hehe håper jeg får svar på turbo-kit og dempere til uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe må byttes motorfester fra 1.4 til 2.0. men 1.4 og 1.6 har samme fester.

hadde vært moro og fått taki en frontcut av en almera gti og da. det funker jo

hvis du har kontakter på det sjekk gjerne det også. i bunn og grunn blir jeg glad

hvis du kommer med pris på noe som gir meg masse hester :P

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe må byttes motorfester fra 1.4 til 2.0. men 1.4 og 1.6 har samme fester.

hadde vært moro og fått taki en frontcut av en almera gti og da. det funker jo

hvis du har kontakter på det sjekk gjerne det også. i bunn og grunn blir jeg glad

hvis du kommer med pris på noe som gir meg masse hester :P

søk på http://www.bildelsbasen.se/ de pleier å ha en del bildeler du ikke finner andre steder... driver å purrer litt på han tyskeren men vil ikke mase for mye... den 1,4 motoren går som ei silletønne med turbo. hehe BTW Gakken... han har sikkert tenkt hva han vil gjøre med intreøret...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

planen med instrumentene var lik blåfarge som jeg har på bilen og sort trykk.

vet ikke om det blir fett men håper på det. hehe jepp sjekket bildelsbasen ganske

ofte men ikke funnet noe spes kult hehe. den går helt greit med turbo da.

prøvde jo 1uke. :P

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har kikket litt på bilder osv av bilen din nå, og må si du har gjort en bra jobb der! Eller eyecandy da.. Hehe! Men på det ene bildet fra siden av bilen ser d ikke ut til at han lakkerern har fårr heelt flyt i lakken? Men men.. Også lurer jeg på om det er bare meg eller om noen andre har sett d, men hele bakluka di er VELDIG skeiv! Og at felgene sitter midt under da, men det er jo nevnt endel ganger tidligere! :) MEN bortsett fra dette er d en utrolig fet bil, og bra at noen tar initiativ til å style så mye..!

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

planen med instrumentene var lik blåfarge som jeg har på bilen og sort trykk.

vet ikke om det blir fett men håper på det. hehe jepp sjekket bildelsbasen ganske

ofte men ikke funnet noe spes kult hehe. den går helt greit med turbo da.

prøvde jo 1uke. :P

den er roger... sjekket ut tyskland? må finnes noen krasjede biler.. .http://www.mobile.de det er ikke dumt å lakkere instrumentene med samme farge... btw få ut bak setene og forsetene:P hehe de er så sykt grelle... hater intreøret til nissan almera... finnes ikke fett.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har kikket litt på bilder osv av bilen din nå, og må si du har gjort en bra jobb der! Eller eyecandy da.. Hehe! Men på det ene bildet fra siden av bilen ser d ikke ut til at han lakkerern har fårr heelt flyt i lakken? Men men.. Også lurer jeg på om det er bare meg eller om noen andre har sett d, men hele bakluka di er VELDIG skeiv! Og at felgene sitter midt under da, men det er jo nevnt endel ganger tidligere! :) MEN bortsett fra dette er d en utrolig fet bil, og bra at noen tar initiativ til å style så mye..!

 

hehe har gjort egentlig det meste med bilen selv. og måtte gjøre om igjen alt som ble gjort av eyecandy faktisk. :)

lakken er ikke helt hundre overalt nei. men ingen store skavanker. skal

få tatt det i vinter hvis jeg har råd. bakluka er skeiv ja. aner ikke

hvorfor eller om man kan fikse det. aldri funnet ut av :P

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pågangsmot har du...

 

MEN:

 

- Gjør noe med den bakenden, den er rett og slett uhhmmwhat?

- Bilen er jo skjev, eller det er glipper overalt! se på f.eks panseret, du har ei glippe på 2 cm mot høyre forskjerm, og normalt på venstre.

- Bakluka er skjev.

- Støtfangeren bak er skjev.

- Og den breddinga var unnskyld: men noe av det styggeste jeg har sett???? Hva i all verden er det du har gjort her? hjula stikker jo 15 cm INN i hjulhusa?? HOSTHARK.

 

Grillen din går ikke igjenn noen steder. lakker den i bilens farge, eller sett i papp.

 

For mere jeg ser på bilen, jo rarere blir den..! ser du ikke dette selv eller? speila å har jo DIGRE glipp. Man kan SE INN imellom høyre forskjerm og dør.

 

Du har også unormal HØY harryfaktor innvendig. Og hvilken fargeblind mann har trekt opp de forseta??

 

Men du skal ha det at du legger mye Work i bilen, men jeg gir den slakt. :biker

Da er det blitt ny bil: Audi cab med 5cyl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chrome grillen går igjen i lykter,speil,felger. er ikke det nok? hehe.

panseret er fikset nå. var bare justering som skulle til. på bildene satt det "skevt"

bakluka som jeg skrev rett ovenfor skev men aner ikke hvorfor men prøver og fikse.

breddingen er det tydligvis mange forskjellige meninger om. :)

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chrome grillen går igjen i lykter,speil,felger. er ikke det nok? hehe.

panseret er fikset nå. var bare justering som skulle til. på bildene satt det "skevt"

bakluka som jeg skrev rett ovenfor skev men aner ikke hvorfor men prøver og fikse.

breddingen er det tydligvis mange forskjellige meninger om. :)

 

 

jeje... det går sikkert mange timer og penger her, for all del, du gjør en go jobb:)

Da er det blitt ny bil: Audi cab med 5cyl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår