jettamaster Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 skal cleana motorrommet mitt. er da noko speselt eg skal gjera eller tenka på?? trenger også litt inspirasjon fra div bilder så kom med det dere har:) og så ser eg etter kråm bolter og skurer men kor får eg tak idet?? andre ting som er verdt å ha i eit cleant motorrom?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Bare å få bort alle ledninger osv. Ekspansjonstank, spylervæske tank ++ Batteri kan flyttes bak Osv. osv... lar bildene tale for seg selv... yummy Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 har skaffa meg radiator med ekspansjonstank. batteri blir flytta bak. spylervæsketank. hmm. har fått tak i ein som er minde enn orginal. men kor får eg tak i div kråm deler som bolter, panserlås, vindusviskermotor feste?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 mye av det du ser er rett og slett forkrommet.. men finnes noe på ebay og ser jeg.. reimhjul osv.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 har skaffa meg radiator med ekspansjonstank. batteri blir flytta bak. spylervæsketank. hmm. har fått tak i ein som er minde enn orginal. men kor får eg tak i div kråm deler som bolter, panserlås, vindusviskermotor feste?? et tips ang spylervesketank! den kan du putte inn i skjermen! riktig nok en mindre en da! prøv å få tak i en fra f.eks toyota døm har spyletankte i skjermene! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 det er en kar i england som lever av å kromme deler til vw, han har hva som helst, og lager hva som helst på bestilling. sjekk ebay.co.uk , se om du finner han Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Få tak i spylertanken som sitter org bak i noen modeller ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Få tak i spylertanken som sitter org bak i noen modeller ... Jaha? Hvor sitter den bak? Noen spess modell de ble levert på? Jeg tenkte å finne en tank som passet bak, men om det finnes en orginalt hadde jo det vært det beste;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Jeg har en slik en, den sitter foran høyre baklykt. Hadde du vært en koselig kar og sett om du kunne funnet et delenummer?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 det er en kar i england som lever av å kromme deler til vw, han har hva som helst, og lager hva som helst på bestilling. sjekk ebay.co.uk , se om du finner han denne karen du meine?? http://stores.ebay.co.uk/LMR-Chrome-and-Polished-vw-shop_Mk2-Golf-under-bonnet-chrome_W0QQcolZ2QQdirZQ2d1QQftidZ2QQtZkm Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 19-g-383 355 ! AKTE er din venn ;) Takker så meget!:) Håper jeg ikkje kuppet tråden litt her, det var jo i det minste relevant tema!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Takker så meget!:) Håper jeg ikkje kuppet tråden litt her, det var jo i det minste relevant tema!:) Denne finner du sikkert på skroten, med pumpe. Sitter en bak på golfen til søsteren min. 86-mod 1.3. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 trenger fleire bilder. eller linker til bilder og gjerne "close ups" av div detaljer. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Jeg har en slik en, den sitter foran høyre baklykt. det trur jeg er for bakruten!! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Stemmer det, den er for bakruten, men man kan legge slange frem...så slipper man å ha tank i motorrommet... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg