Gå til innhold

Effektpotte, noen råd?

Ranger emnet


AC Schnitzer

Anbefalte innlegg

Hehe, ser noen har skrevet effektanlegg når de mener potte, og de har vel fått hørt at det ikke er det samme for å si det mildt. :)

 

Takker for at du holder liv i innlegget, men er det så få som kjører med sportpotte/effektpotte?

 

Forskjellen mellom potte og anlegg var egentlig ikke poenget mitt, men måten det skrives på. Jeg ser du har skrevet det riktig nå, og det er bra. Sammensatte ord skal skrives i ett, altså! :kiss

syklende :-)

 

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har et Ac Schnitzer komplett anlegg fra manifold og ut.. Skulle stå på en 318i cab, men passet ikke på str, ble mye jobb.. så har valgt å kvitte meg med det. Ligger tråd under kjøp og salg. Fikk prøvd anlegget og det gav en sinnsyk lyd.. rolig bromming og man hørte kvalitet lang vei! Selges til gi bort pris! Er visstnok til E46 318i sedan.. men alt kan tilpasses bare man vil. Svendsen ordner sånt..

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et Ac Schnitzer komplett anlegg fra manifold og ut.. Skulle stå på en 318i cab, men passet ikke på str, ble mye jobb.. så har valgt å kvitte meg med det. Ligger tråd under kjøp og salg. Fikk prøvd anlegget og det gav en sinnsyk lyd.. rolig bromming og man hørte kvalitet lang vei! Selges til gi bort pris! Er visstnok til E46 318i sedan.. men alt kan tilpasses bare man vil. Svendsen ordner sånt..

 

Gidder du å sjekke hvordan denne er til en 97 mod 320? M52 motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er prisen på Svendsen i forhold til Scorpion og Einsmann?

 

Noen som skal selge diffuser med hull for dobbel utblåsning?

 

Si også ifra hvis noen har potter liggende :)

 

jeg var hos svendsen i går for å sjekke priser og litt sånnt, hvis jeg skulle ha anlegg, så kunne jeg få det fra grenrørene og ut, og alt i at sa de at det kom til å komme på 4200,-. jeg synes nå det var litt skarp pris jeg da.....noen som har noen erfaringer med svendsen, angående pris altså..

På utkikk etter turbobil.

 

x83 Wolfsburg Einzer GTI.

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder du å sjekke hvordan denne er til en 97 mod 320? M52 motor

 

 

Fikk høre at anlegget var til E46 318i, men kunne fint hives på 318is E36.. og is har samme rørdim som 320, så burde ikke være noe problem.. men dog, nå er jeg ingen eksosekspert.. bare blitt fortalt dette.. men tror ikke det skulle være noe problem å kutte + sveise det på plass.. Da har man jo fått ac schnitzer eksos til en billig penge, kan diskutere prisen også hvis det går fort

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si meg sterkt uenig med dette!!!! Finnes ikke metallisk lyd i mitt....

 

Nei helt enig.. metallisk lyd i anlegget får du viss du IKKE har sekser og effektpotte/ anlegg på en 4syl bmw ;)

Bare å prøve.. knock

- Bmw 320i 24v R6 Sedan 92mod.

 

[x]Bmw 320i 24v R6 Sedan 94mod.

[x]Derbi Senda SM 02mod.

[x]Mazda 626 2,0 82mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk høre at anlegget var til E46 318i, men kunne fint hives på 318is E36.. og is har samme rørdim som 320, så burde ikke være noe problem.. men dog, nå er jeg ingen eksosekspert.. bare blitt fortalt dette.. men tror ikke det skulle være noe problem å kutte + sveise det på plass.. Da har man jo fått ac schnitzer eksos til en billig penge, kan diskutere prisen også hvis det går fort

Prøvde du på en 4-er? hvor mye skulle du hatt eventuelt?

- 93 BMW E36 M3

aka Jondepon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår