demogorgon Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 fytti helvete for et brutalt stuk det ble på den omegaen! her må du nok finne deg i å bli kopiert 8D Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 :jackinbox: Må du få jobba litt, har lyst og se denne ferdig før jeg sovner inn på et aldershjem i spania med siggaren i den ene hånden og cubra libren i den andre :sombrero: Hehe.. joa.. I det tempo jeg jobber, så kan jeg vel begynne å bygge om en rullator allerede nå, slik at den er ferdig når jeg går av med pensjon! hihi.. Bilder under av tanken som jeg holder på å lage nå.. fytti helvete for et brutalt stuk det ble på den omegaen! her må du nok finne deg i å bli kopiert 8D Haha.. den blir veldig annerledes enn det bildene viser!:) Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Fuel cell ..deiligt Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Jeg trenger noen mål... om noen har noen av disse delene jeg trenger og kunne tatt litt mål til meg? Jeg holder på å lage pedalbox. Jeg trenger mål på det rørstykke til bremsepedalen som balanse justeringen sitter. Det er tilton deler det er snakk om. Jeg trenger også mål på lengden av gjengestangen som er på bremse sylinderen, og festehulla (tilton 75series master cylinder). Om noen har disse måla, så vær så snill å send meg en mail, så slipper jeg å vente til jeg får kjøpt disse delene. Her er bilde av brems/gasspedal under utvikling. Alle delene jeg lager til dette skal blåkromatiseres. Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 på tide med litt oppdateringer igjen da. Har fått laget noen deler til pedalboksen min (herma litt etter tilton sitt), laget brakett til hydr. håndbrekk, kjøpt meg en midlertidig turbo og bilen skal straks til sandblåsing for å blåses innvendig og utvendig. Non bilder: Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Det der har jeg sett før hehe, følger med litt på gatebil siden også.....Boring hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 unnskyld da..:rolleyes: Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Det går bra vettu. hehe :) Men dette er vel bare for utsende sin skyld? hehe Og hvor får jeg tak i bur til opel omega b?Som jeg får godkjent?Har hørt at hel bur ikke godkjennes lengre :(??sant?? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 hehe drit kult prosjekt!! Jeg har en omega A selv. Bruker den som vinterbil jeg da, også har jeg stv så jeg får med bikkja. Kult å se at noen bygger opp dessa gamle bilene her også! Lykke til :) Håper jeg får sett ett glimt av den til sommeren!? *thumbs upp* hvertfall!! ;) Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Du skal nok få sett noe til den til sommeren, ja!:D Du må få se å få gjort noe med omegan din da vettu! Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyromaniac Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Nå får du se å oppdatere da. Jeg vet du har jobbet på bilen. ;) Siter onfiredevi -95 Honda Civic MA8 1.4i onfiredevi Nye felger og en del ny styling kommer snart. "Grunnen til at menn liker damer i lakk og lær, er fordi det lukter ny bil!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a-powah Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 detta blir fett,,, har også en omega a selv.. menne den ser litt kjiiip ut da:P menne fett og se at folk tar av med dissa glemte perlene :P lykke til..;) Siter Opel manta a Bmw e28 525i, Bmw e28 528i Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip) Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak 3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Har det stoppet opp her? Har gledet meg til å se mer av dette prosjektet. Dritrått med c30se turbo! Håper å få se mer snart!! TG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Hm.. joda, men oppdaterer ikke før bilen er lakkert nå.. Her er siste bildene som ble tatt for en stund siden. (nå er den klar for Nummedalsrallyet! :lol: ) Er er mannen med kjempeengasjement for sønnens hobby! 8) Sitteplassen er klar, men må i tillegg til det dype rattet ha rattspacer for å få riktig sittestilling Herme litt etter dtm omegan og laget en brakett til bensinpåfylling i kofferten Her er egenproduserte braketter til stolene og fått sveiset setefester i bilen. Festet til pedalboksen Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a-powah Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 blir helrått :) Siter Opel manta a Bmw e28 525i, Bmw e28 528i Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip) Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak 3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg