Gå til innhold

Låner du bort bilen din?

Ranger emnet


fribbern

Anbefalte innlegg

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke nå mer. En GTi kræsja av mor, og en Eagle Talon kræsja av en venn. Mor seff, klarte å glemme brekket, så bilen trillet utfor en bakke, ned i en slags ravine *snufs*, mens venn fikk en BMW rett mot seg. Bare å hive bilen ut av veien! Gikk jo bra for ham, og heldigvis, siden han lånte den ofte, sto jo han også i forsikringen, mens GTien var vi ikke like heldige med. Kosta jo bare 10.000 da, ikke allverden. Men, men, sånt skjer, men det føles langt bedre dersom du gjør det selv.

Mvh T.F

 

- 2006 Mitsubishi Evo IX MR

[x] 1995 Mitsubishi 3000 GT VR-4 (solgt)

[x] 1991 Eagle Talon TSi AWD (vraket av venn)

[x] 1985 VW Golf GTi (vraket av mor)

[x] 1990 Daihatsu Charade 1.3 (solgt)

[x] 1970 Mini Cooper S (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg låner bort bilen til familien. Når jeg hadde volvoen fikk kompisene låne den. Men bmw'n er litt dyrere, å uten kasko eller noe garanti for at de kan betale, så låner ikke jeg bort den.

Å hvis dama di bitcher om at du ikke låner bort bilen, kan du bare be henne kjøpe egen bil for å låne bort til morra si :P

87 Volvo 240 GL B230K

 

240 = GO 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det kommer veldig an på hvem som vil låne den. Vegrer meg litt for å låne den bort så

alt for mye, men om en kompis spør meg, og jeg stoler på han, så får han låne den..

Nå er jo dette en bil jeg betalte under 10k for, men jeg er fortsatt glad i bilen..

Det er jo opp til hver og en om man vil låne bort bilen, og jeg syns folk skal respektere det,

uansett om det er svigers, kompiser, mor og far..

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg ikke har lappen, må jeg jo la kamerater kjøre den litt på tur for at den ikke bare skal stå stille hele tiden. jeg sitter på så klart

 

jeg og tvillingbroren min deler den, da deler vi nemlig på han sin bil også!

ganske perfekt egentlig, har jeg lyst på luksusbil med komfort og skinn tar jeg xantia activa'en hans, har jeg lyst på litt gøy og litt krutt tar jeg saab turboen!

 

storebror med lappen får kjøre den så mye han vil, mamma og pappa kjører den også hvis ingen andre biler er ledig.

 

når jeg får lappen blir det vel litt sånn at jeg kan låne bort saab'en hvis jeg får prøve dems bil

Nissan Micra K12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen får låne den, min mor og min far også hvis det trengs.

Min far har en MB S320 så litt greit å låne den av og til for min del...

 

Men nå skal det sies at bilen min koster ca 30 lapper.

 

MEN!! hadde det vært dyre felger og feitere bil, så tror eg bevilningene hadde blitt litt innskrenket...

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broder'n og pappa...mamma har prøvd den en gang.. men når hu ble så forvirra over å sitte på høyre side at hu slet med å gire.. og i tillegg ikke turte å gasse på noe så blir det lenge til neste gang hu får prøve den ja..

En kompis som fikk prøve den uten at jeg var med... det gikk nesten galt, så det ble det fort slutt på..

 

Bilen er til for å brukes, men hvis den først skal vrakes, så ser jeg heller at det er en erfaren sjåfør som gjør det enn en stakkars jævel jeg kan klandre senere..

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår