Gå til innhold

Låner du bort bilen din?

Ranger emnet


fribbern

Anbefalte innlegg

Som topic sier, låner du bort bilen din vis folk spørr?

 

Jeg gjorde ikke det, da moren til min samboer skulle ha den for et unødvendig ærend. Dette har blitt stor sak nå og mye kranglig mellom meg og dama.

Er jeg sær som ikke vil låne den bort?

 

Hvordan er dere med bilen, hvem får kjøre den og hvem låner du den ikke til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Låner vekk til familie, venner og faen meg kolleger.. Det neste blir vel fremmede :P

 

Men hadde bilen enten vært 100% strøken, hatt 200+ hester eller vært en del nyere hadde eg ikkje lånt den vekk..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som topic sier, låner du bort bilen din vis folk spørr?

 

Jeg gjorde ikke det, da moren til min samboer skulle ha den for et unødvendig ærend. Dette har blitt stor sak nå og mye kranglig mellom meg og dama.

Er jeg sær som ikke vil låne den bort?

 

Hvordan er dere med bilen, hvem får kjøre den og hvem låner du den ikke til?

 

Jeg låner ikke bort bilen min, med mindre jeg VET at de kan skaffe 150 000 på timen hvis de skulle vrake den. Mao: Veldig få som får låne den. Hva om noe skjer? den som taper blir jo du. uansett. det er du ikke interessert i. Er bedre å ta saken nå, enn senere hvis det skulle skje noe drit med bilen. saken er mindre nå enn hvis ho vraker den(worst case), da skal jeg love deg at saken blir større:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dama og fattern min...

 

modern tør ikke kjøre den.

 

jeg ser ikke problemet...

om du ikke vil det, så enkelt er det...

 

er ikke noe å skrike for....

 

he..

Man skulle tru at jeg kan besteme over min egen bil.

Hadde vært noe annet vis det var en bil jeg hadde sammen med dama.

Men jeg er ung og har dyr forsikring. blir den kræsjet, så kan jeg ikke bruke forsikringen med mindre bilen blir totalvraket. Skjer det noe er jeg taperen på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner jeg bort bilen min??

Kun hvis jeg får "låne" dama di ;)

 

Kan sikkert skaffe deg ei dame du kan kooooze med, hvis jeg får låne bilen din?;)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert skaffe deg ei dame du kan kooooze med, hvis jeg får låne bilen din?;)

 

 

 

"Mmmmm Show me your gold, and I will consider your offer" :thanks

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mmmmm Show me your gold, and I will consider your offer" :thanks

 

Hehe, må på gullgraving først jeg da:D

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I din situasjon hadde jeg lånt bort bilen dersom den ikke er senka, og hadde fine felger på. Hadde det skjedd noe hadde sikkert moren til dama di garantert hjulpet deg opp på beina igjen.

 

Men for meg selv, tja, kun til veldig nære venner(som jeg kunne stole på) og familie. Dama hadde fått låne den om hu hadde hatt lappen.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår