Gå til innhold

|Prosjekt| Opel kadett C (Av Maaa)

Ranger emnet


maaa

Anbefalte innlegg

  • Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jobbe som en tulling, bare ikke så mye med bilan... :angelsmili:

 

Men går nu sakte men sikkert framover, blir ikke 100% da æ ikke e ekspert på verken sveising, sparkling eller lakkering.. Men vi må jo alle starte en plass..

 

Har vertfall fått på grunning og bynt med wetsanding..

 

dsc00134mediumpm6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Nån som kan overgå det her??

 

Riktig nok ikke æ som har bytta allt av plater, tydeligvis vært kollisjons skadet en eller flere gang før..

 

Grovliste over karroserideler som er byttet ut:

karosseriarbeidch9.jpg

 

Ser æ har skrevve batteribund 2 gang, skal selfølgelig være hjulbrønn på den ene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

fyttigris så tøft prosjekt. nå skal eg kvitte meg med den stygge framhjulsdrift drit toyotaen min snart,,og kjøpe en 1979 kadett c sedan..lyst på cupe helst men..så skal eg og bynde å pusse og styre på med skjermbredding osv..skal ha mine 205/60/13 hjul framme og 235/50/13 bak gleder meg.=) men lurer på om du vet om det passer med 3.0 rekke 6er motor i kadett? en kompis av meg nevnte det..bare han har opel senator da.er ikke helt inne på sånt enda med bytte av motor..

stå på videre..dette blir kos;)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår