Celica lover Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 NICE!!!!!!!!!!! :thumb Det må vere en av de fineste celicaen jeg har sett Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Er jo en kul bil dette også, men må si jeg likte FDen din bedre :crazysant Håper du en gang våkner opp igjenn og vender "hjem" :bump Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Penest bygde Celica`en jeg har sett noensinne (har sett den før). Kom gjerne med utfordrere dersom noen har sett en fetere noensinne. Her en vell en av de eneste ekte utfordrene til den.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=940919 Vi lå å drifta foran denne i en 5-10 runder på gatebil.. så vil tippe at perlemoren var fin og full av gummi yummy Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Her en vell en av de eneste ekte utfordrene til den.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=940919 Vi lå å drifta foran denne i en 5-10 runder på gatebil.. så vil tippe at perlemoren var fin og full av gummi yummy Tja. Fin den, men ikke like fin nei :) Det er mer stil på AJ82 sin. Ikke så voldsom. Vagen gjorde en god jobb! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Her en vell en av de eneste ekte utfordrene til den.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=940919 Vi lå å drifta foran denne i en 5-10 runder på gatebil.. så vil tippe at perlemoren var fin og full av gummi yummy Synes personlig at dette blir litt for mye... Men smaken er som baken o.s.v. Takker ellers for positiv respons. Kommer vel muligens til å gå til innkjøp av nye felger snart, men klarer ikke helt å bestemme meg... Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Ganske enig med deg, problemet er bare at gatebiler med 4 sylindra maskiner uten turbo ikke er spreke. Det er bare ikke nok volum til å noe særlig fres i dem. :naaawsMen, med unntak av joikakake-boksen under bakfangern var det jo en temmelig pen bil da.. vil nå si at toyota har non greit ekstreme små 4'ere som rommer 1.6l samt, en god del oppskremma 2.5 16v fra mercedes som kommer fram.. er en på 190 klubben med na. 4syl og 320hk++, god respons i den.. *meg vil ha* men litt mye offtopic, dermed andre, sweeet er den, gleder meg når du stiller opp sammen med oss andre telemarks gutta på meet for folket her på forumet :P Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 utrolig lekkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Grattis med my bil og for en lekkerbisken. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Hva synes folket om disse felgene...? Er matt svart og krom.. Synes selv de er fete, men koster selvfølgelig mer enn jeg hadde tenkt å bruke. Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Jeg synes de gamle er fetere, så om du skal finne deg nye må du finne noe rått :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Litt bedre photoshop ;) Her er felgene på noen andre biler også.. Skal få testet disse på bilen om noen uker, så da bestemmer jeg meg nok etter det. Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Jeg synes de gamle er fetere, så om du skal finne deg nye må du finne noe rått :) Helt enig i at de gamle er råere ja!! :driving De du har tenkt på der, sier bling bling, og ikke noe mer en det alacocaina Når bilen ellers er så gjennomført rå sport, så må felgene skrikke muskler ikke bling bling også! :drive2 Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Synes personlig ikke de er så veldig bling-bling... Er jo lite krom på dem, og det svart-matte tror jeg kan bli bra. Men nå får jeg ihvertfall snart sett dem i virkeligheten... Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Hva synes folket om disse felgene...? Er matt svart og krom.. Synes selv de er fete, men koster selvfølgelig mer enn jeg hadde tenkt å bruke. Andre De var da fete, men det er vanskelig å matche de som allerede er på bilen.. Den er hakket hvassere med dem. Dette blir litt mer V.I.P, og litt mindre "Jeg eter småbarn" om du forstår hva jeg prøver å si om morran.... *vil ha gjespe-smiley* Ellers syns jeg mattsvart er en fin ide! Silkematt er alltid tøft på svart bil. Men kanskje med noen andre hjul? Men... Til slutt må du jo bare ta de hjula du liker! Det blir det jo ikke "din" bil ellers.. :op Kjør på! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Men... Til slutt må du jo bare ta de hjula du liker! Det blir det jo ikke "din" bil ellers.. :op Kjør på! Helt klart et viktig påeng ja sombrero Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg