Gå til innhold

Noen bilder av min nye bil, T23

Ranger emnet


AJ82

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Penest bygde Celica`en jeg har sett noensinne (har sett den før). Kom gjerne med utfordrere dersom noen har sett en fetere noensinne.

 

 

Her en vell en av de eneste ekte utfordrene til den..

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=940919

 

Vi lå å drifta foran denne i en 5-10 runder på gatebil.. så vil tippe at perlemoren var fin og full av gummi yummy

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her en vell en av de eneste ekte utfordrene til den..

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=940919

 

Vi lå å drifta foran denne i en 5-10 runder på gatebil.. så vil tippe at perlemoren var fin og full av gummi yummy

 

Tja. Fin den, men ikke like fin nei :) Det er mer stil på AJ82 sin. Ikke så voldsom. Vagen gjorde en god jobb!

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her en vell en av de eneste ekte utfordrene til den..

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=940919

 

Vi lå å drifta foran denne i en 5-10 runder på gatebil.. så vil tippe at perlemoren var fin og full av gummi yummy

 

Synes personlig at dette blir litt for mye... Men smaken er som baken o.s.v.

 

940919-bilde6-celica025.jpg

 

Takker ellers for positiv respons. Kommer vel muligens til å gå til innkjøp av nye felger snart, men klarer ikke helt å bestemme meg...

 

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Ganske enig med deg, problemet er bare at gatebiler med 4 sylindra maskiner uten turbo ikke er spreke. Det er bare ikke nok volum til å noe særlig fres i dem. :naaaws

Men, med unntak av joikakake-boksen under bakfangern var det jo en temmelig pen bil da..

 

vil nå si at toyota har non greit ekstreme små 4'ere som rommer 1.6l samt, en god del oppskremma 2.5 16v fra mercedes som kommer fram..

 

er en på 190 klubben med na. 4syl og 320hk++, god respons i den.. *meg vil ha*

 

 

men litt mye offtopic, dermed andre, sweeet er den, gleder meg når du stiller opp sammen med oss andre telemarks gutta på meet for folket her på forumet :P

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de gamle er fetere, så om du skal finne deg nye må du finne noe rått :)

 

 

Helt enig i at de gamle er råere ja!! :driving

 

De du har tenkt på der, sier bling bling, og ikke noe mer en det alacocaina

Når bilen ellers er så gjennomført rå sport, så må felgene skrikke muskler ikke bling bling også! :drive2

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes folket om disse felgene...? Er matt svart og krom.. Synes selv de er fete, men koster selvfølgelig mer enn jeg hadde tenkt å bruke.

 

 

Andre

 

 

De var da fete, men det er vanskelig å matche de som allerede er på bilen.. Den er hakket hvassere med dem. Dette blir litt mer V.I.P, og litt mindre "Jeg eter småbarn" om du forstår hva jeg prøver å si om morran.... *vil ha gjespe-smiley*

 

Ellers syns jeg mattsvart er en fin ide! Silkematt er alltid tøft på svart bil. Men kanskje med noen andre hjul?

 

Men... Til slutt må du jo bare ta de hjula du liker! Det blir det jo ikke "din" bil ellers.. :op Kjør på!

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår