Aslaksen Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hei Har en passat 2.0 gl, 92 mod.. Etter å ha bytte fordeler og rotor, har jeg mista masse kraft. I langemotbakker må jeg ned 60km og 3 gir. Dette gikk fint i 5 gir og 80-90-100 km før.. sykt kjedelig Forslag????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 prøv å bytte tilbake, eller bare demonter og monter på nytt... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslaksen Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 skal rotoren og fordelern har noe å si egentlig da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 hvis den er delvis feil montert, feilprodusert, eller passer ikke til din bil. hvorfor bytta du i utgangspunktet? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslaksen Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 hadde no kødd med forbrenninga.. bilen hoppa og hakka no jævlig.. hadde gnister ut av potta og sånnt.. kunne ikke gå på tomgang.. fikk er verksted til å gå over bilen og fikse den.. den går helt fint nå, bortsett fra at det er som å kjøre en daukjørt gammal felicia.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 hvis et verksted tukla på den, og den fikk et problem - ta den med til verkstedet og klag! du har rett på at de fikser det gratis! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslaksen Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 veit.. problemet er at man ikke gjorde detta over bordet.. for å si det sånn.. oggås er det 3-4 uker sia den var der, før jeg merka det og fikk somla meg til å ringe.. så når jeg prater emd de nå så sier de bare at neeeeiiida.. vi hakke gjordt no gærnt.. så da driter jeg i de og prøver å finne feilen sjæl. hvsi det så at rotor/fordeler sitter feil, er feil type eller noe.. burde bilen funke da? burde ikke den hvertfall fuske? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 det varierer, men det er vanskelig å si uten å vite nøyaktig hva som faktisk er gjort... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 nå vet ikke jeg hvordan fordeleren er på denne bilen, men mange motorer har fordeler som kan monteres"feil". dvs at rotoren blir stående feil og tenninga vil bli på tyttebærtur. Da kan den gå som du beskriver Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslaksen Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 har hørt at tenningspunktet kan være feil.. skal sjekke med ett strobelys denne uka.. teningspunktet blir styrt av fordeler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Sjekk at pluggledningene sitter riktig og at tenninga er riktig justert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 høres ut som den ikke tenner (riktig) på alle sylindrene. prøv som sagt å justere tenninga. hvis det er om på min bil er det bare å løsne på en bolt og "skyve" på hele fordelerhuset helt til den tenner helt rent på tomgang. hvis du skjønner hva jeg skal fram til ;) Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 høres ut som den ikke tenner (riktig) på alle sylindrene. prøv som sagt å justere tenninga. hvis det er om på min bil er det bare å løsne på en bolt og "skyve" på hele fordelerhuset helt til den tenner helt rent på tomgang. hvis du skjønner hva jeg skal fram til ;) Enten så skrur man på en flate som fordelerlokket står på, ellers så skrur man på hele staken mener jeg å huske :) Men, ja, sjekk tenninga med strobelys Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Litt off topic, men kan noen forklare hvordan man justerer tenninga med strobelys? Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Litt off topic' date=' men kan noen forklare hvordan man justerer tenninga med strobelys?[/quote']Det er en lampe man kobler til pluggledning syl 1, hver gang syl 1 tenner vil lampa blinke, det lyset som blinker skal da stemme med tenningsmerket på reimhjul, svinghjul eller der det sitter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg