Gå til innhold

V i d e o : Vill driftekasse med stiv aksling!! Må se!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Sjekk ut denne her! Sleggemekk på sitt beste! yodude

 

Litt teknisk:

Fabrikat: Ormåsen sleggmekk

100% sperra bakaksel

Kjededrift

FIA-godkjent carbon-stol

MOMO-ratt

Xenon hovedlys

18" Volk Racing med ADVAN gummi

Borra slagvolum

Race-porta

Strake rør

Modifisert innsug aneglsmili

 

Trykk på bildet! Så skjønner du sikkert hva du skal videre.

 

gressklippern.jpg

 

 

VILL DRIFTING yodude

 

by: begredelig.org

Det er sunt bondevett å ligge bredt

-Felleskaupet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yodude :crazysant Så morro ut men hadde det vært meg hadde jeg modda den litt så dere hadde fått mere go cart plasering på den med lavere sittestilling og bena fremover. Men for all del ett morro leketøy som sikkert er heftig å kjøre:)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yodude :crazysant Så morro ut men hadde det vært meg hadde jeg modda den litt så dere hadde fått mere go cart plasering på den med lavere sittestilling og bena fremover. Men for all del ett morro leketøy som sikkert er heftig å kjøre:)

 

Da hadde det vært like greit å bygge en go-cart uansett liksom...

Biler:

 

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... så jævli bra, med andre ord dette funker, så da trenger ikke jeg og kompisen min gi opp den ideen, bare at vi har ei scooter motor og automat kasse da :( men men, på med trim så går det nok :D

 

respekt til dere gutta!!!

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... så jævli bra, med andre ord dette funker, så da trenger ikke jeg og kompisen min gi opp den ideen, bare at vi har ei scooter motor og automat kasse da :( men men, på med trim så går det nok :D

 

respekt til dere gutta!!!

 

takk takk.. si fra når dere er ferdige med deres så mekker vi en felles kvell ::))

finn formelen for $=hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: hvorfor får jeg alltid opp feilmelding når jeg skal se videoer jeg finner på internett? Videoen går i bakgrunnen, men en enorm feilmelding sperrer 90% av skjermen.. Står at mediaplayer må lukkes, og mye annet styr..

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår