Gå til innhold

Dette er mitt første Photoshop innlegg

Ranger emnet


vw vento lover

Anbefalte innlegg

Her ser man hvordan en VW Vento GT hadde tatt seg ut som limmo

 

normal_test%20til%20klubbsiden.jpg

 

Jeg forlenget vinduet i bakdøra, fjernet håndtaket og stjal litt av formen fra ruta på førerdøra for å avslutte den lange ruta på midten. Så forminsket jeg bakere delen av bilen, forlenget ruta i bakdøra og "limte" den på igjen.

Flyttet takantenna lengere bakover. Fjernet innsynet i bilen for å få følelsen av sotede ruter (kun fra b stolpen og bakover). Endret litt på speilbildet i lakken så ikke skygger og gjenstander går igjen på midten og bakdøra. det eneste jeg er litt missfornøgd med er fargen i gjennskinnet den ble litt mørkere rød på bakdøra en midtpartiet. Kanskje formen på den midterste ruta kunne vært litt annerledes. kom gjerne med kommentarer, ris og ros. og litt skryt gjør heller ikke noe. -Jeg lover å ikke bli høy på pæra. He he...

 

bilder av bilen som er utgangspunktet finner du her:

http://tbg-gatebil.com/v1/bilder/thumbnails.php?album=11

Og den er selfølgelig min...

Ikke glem å sette karakter under bildene på den siden.

knock

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle innputs så langt. jeg har jo komentertdet med vindu men jeg kan ikke helt se og skjønne hva du mener med at taket er bøyd/skjevt jeg skal legge ut bildet av utgangspunktet på den linken i morgen vet at refleksjonen på taket ser veldig merklig ut på både orginalen og mod`n så kanskje det er det du mener vet ikke jeg. men jeg tar alt til meg. har jo ikke lært en brøkdel av mulighetene med photoshop enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe hvem skulle tro den så bra ut som limmo.

Sjeeef. likte den jeg.

 

Endel småfeil, men det er slik alle starter.

takker hadde ikke regnet med å få det såpass til engang jeg men. får jo lyst til å prøve mer. skal prøve å lage todelt lakk for en på ventoforumet i løpet av uka kan jo legge ut resultatet her også når jeg er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne var jo meget bra ;) godt arbeid realistik og ;)

Takk, jeg har lært en fire fem nye triks på photoshop bare i dag har lest på et par linker så jeg skal da lære mer. de eneste verktøyene jeg brukte på limmo`n var cut & paste, history brush og clone stamp. så det er begrenset hva man får gjort med sånt og grunnen til at bildet har dårlig kvalitet er at jeg måtte pakke det for å få lagt det ut på klubbsiden som jeg tar img adressene fra, desuten måtte jeg velge et bilde som var litt plass bak bilen så jeg fikk plass til å forlenge den. men jeg lærer stadig, mye pga. alle innputs jeg har fått her er neste prosjekt jeghar på gang skulle kjøre en test for vento power på hvordan det ble med todelt lakk. Her er den:

 

ventotest.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår