Runar 16v Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Har sett at det er flere som snakker om Russeknuter og diverse russeting hær så jeg lurte bare på hvem som er RødRuss i år, Hvor en går på skole hen Og hvor dere skal dra på Russetreff???? Hammerfest-Russen skal dra på Lillehammer treffet som er den 9. til 11.Mai. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 jada er rødruss.. i tønsberg.. skal desverre ikke på mye treff.. har "ikke" råd sparer til ny bil.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Skal til Lillehammer. Har dessverre ikke råd til så altfor mye, sparer til bot.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Jepp, er russ jeg også Kommer fra Grimstad(aust-agder) Skal på treffet i lillehammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Rødruss fra asker. skal på alle tryvnnstreff og til stavanger. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Jeg er rødruss :) IKT-Driftsfag i Porsgrunn, Telemark. Vi er 5gutter som skal til Lillehammer :)) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by Nox Rødruss fra asker. skal på alle tryvnnstreff og til stavanger. Hvilken buss er du på NOX? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by Walter_Melon Skal til Lillehammer. Har dessverre ikke råd til så altfor mye, sparer til bot.. heh.. Genialt! :D :D Tror jeg og må sette av litt penger hver måned eller noe, sånn i tilfelle jeg kjører for fort en gang:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Dere vet at det er jaktsessong på russen i år ?? ;) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by triggerhappy Hvilken buss er du på NOX? fant ut at buss ble for dyrt ettersom alle pengene gikk til bilen min, så vi kjøpte en langførti og en campingvogn istedet . :op kommer vel med den på skolen på tirsdag tenker jeg. skal litt til for å ungå å se den :D hadde den bare slutta å gå istykker konstant.. til nå har registerreima røket, vanpumpa er gåen og vakuumpakningen i forgassern tok kvelden igår da vi skulle på tryvann. men bilen kommer på veien i morra Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by LilleGud Dere vet at det er jaktsessong på russen i år ?? ;) Hvem er det som jakter? Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Russ i år ja.. På bil/campingvogn m. nox.. whooo jeg gleder meg til mandag... Får heftig anlegg da.. det skal bli saker ja:D Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Jeg er RødRuss i Narvik. Vi har en Ford Econoline 79'er, med 351 motor og automatkasse. var visst litt trimmet. gikk ikke så ille, men den brukte hvertfall mye bensin! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Russ i år ja..... Kjører en VW transporter (må bare etter godkjennes, var noe små fiks):dude: Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 e russ i år jeg også...:) men eg e blåruss....og desverre uten russebil:( Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg