Gå til innhold

Sleng ut bilder av din veteran:)

Ranger emnet


Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

1973 modell Ford Mustang Mach 1, orginal Cobra jet :)

Som dere ser er den klar for restaurering...

 

http://i117.photobucket.com/albums/o49/robkill/DSC_0207.jpg

 

 

Får si fra hvis du gir den opp, naboene til besteforeldrene mine hadde en slik da jeg var liten, har hatt lyst på en siden da :)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakruta var jo nesten plan med taket. Har man no sikt bak?

Må planlegge for å rygge med den, er null sikt ut bakruta, og speilene er heller ikke mye å skryte av.

Forøvrig er sikten til sidene og fremover også minimal i forhold til en "vanelig" bil. :usa:

 

Får si fra hvis du gir den opp, naboene til besteforeldrene mine hadde en slik da jeg var liten, har hatt lyst på en siden da :)

Får vel si ifra ja, selvom det er noe som helst ikke skal skje :)

Bmw 730ia 92, 732i 82, MB 300TE 92, Galant GLSI 2.0 4x4 89.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Vet om en slik til salgs i Nittedal jeg. Et rest objekt.

Ja, det ligger også en god del av dem på nettet. Alt fra restaurerings- til museums-objekter.

De er ganske rimelige i innkjøp, men det kan være litt vanskelig å få tak i deler sammenlinget med f.eks. en eldre Volvo. Dessuten står mye av teksten i motorrommet og i kupeen på tysk, men heldigvis er instruksjonsboka på engelsk. Dessuten ruster ting ekstremt fort!

 

Bilen er nydelig å kjøre, relativt kvikk (0-100km: 7,8 Toppfart:212) og ting føles egentlig skuffende moderne ut. Den vanligste kommentaren jeg får fra folk er "en slik en hadde sjefen min før".

 

:m'm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du beholder felgene håper jeg mad_maxx?

 

Felga har jeg hatt siden jeg var 17, så regner med det ja, hehe. Trenger mindre dekk da.... 195\40 tenkte jeg.. Skulle hatt et par 9x16 av samme sort til å ha bak :) Har hørt fra pålitelige kilder at Apex kommer til å lage opp 60mm senkesett til disse Commodorene ut på nyåret ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår