ghostdogg Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Nå er jeg blitt utsatt for litt terror. Naboen var å freset med traktoren sin. Da jeg kom ned får å se på bilen møtte jeg dette: Hva skal jeg gjøre? Det ligger småstein over hele bilen samt jord og annen dritt. Den har garantert tatt skader av dette i lakken. Snakket med fyren, og han mente han skrudde på fresen når han var kjørt forbi. What to do? Siter - '00 Audi A6 2.7tt - '96 Nissan 200SX S14 x '92 Nissan 200SX S13 x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V x '95 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Kontakt forsikringselskapet ditt. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Ikke rart det er krig i verden :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 ok. veldig viktig at du leser alt det jeg skriver her, og følger punkt for punkt. 1) Kjøp deg en 12-gauge hagle. 2) Kjøp deg 1 stk. pakke ammonisjon for 12-gauge hagle. 3) Gå til han som freset, og spør pent om 50000kr for ny lakk (du må jo SELVFØLGELIG få det gjort på Møller når du ikke betaler selv) 4) Ta pengene 5) Plaff Plaff. 6) Drit i lakken, kjøp vr6 motor og kompressorkit og lev livet. Du vil kjøre forbi folk så fort at de ikke vil legge merke til småskadene Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Snakket med fyren, og han mente han skrudde på fresen når han var kjørt forbi. What to do? Kan jo se det. NOT Send bildene til forsikrings selskapet. Ring dem å spør hvor dem ønsker å takste skadene. Få bilen varm, slik isen/smelter. Spyl av bilen, Eller blås av dritt. Og sjekk om det er skader inn til stålet. Få dekket over bart metal, slik det ikke ruster. Føler med deg Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Hva faan.. blir dette en enkel sak da tro? Hvordan blir det å bevise at skadene kom fra da han freste? Skjønner du må være pretty pissed.. :aug: Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Folk eier ikke respekt for andres eiendeler lengre. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 gjør det SELBEKK sier! DET HADDE JG GJORT UTEN TVIL! NEI DA! Men du kan prate med naboen å si at hvis ikke han betaler skaden/lakkering så går u til forsikringselskapet eller RETTSAK! ;) HUSK MASSE MASSE BILDER! VITNER??? DETTE HJELPER!;) Lykke til! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostdogg Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Han sier seg enig i å ha laget en ripe på panser, men resten skylder han på "10 år gammel lakk, huffhuff" Er jo hakk i lakken på taket også. Og der veit jeg at det ikke var no før. Får se hva gjensidige sier. Har jo bilder, og det burde holde. De burde jo skjønne at en traktorfræs som fræse en nokså nystrødd vei på en bil skaper skader og det mer. Visst de setter seg i mn situasjon skjønner de nok. Vesst ikkje, så følger jeg Selbekk sin veiledning, men putte han i fræsen og fræse han på huset hans. :deng Siter - '00 Audi A6 2.7tt - '96 Nissan 200SX S14 x '92 Nissan 200SX S13 x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V x '95 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 :deng .. enkleste måten er vel å dra å panke ut penger av han.. blir så irritert når folk gjør sånn fucku :mad: Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Regner med du har bilder av bilen fra i sommer UTEN disse skadene? Da kan vel ikke være noe problem og bevise at denne fresinga har gjort skade på lakken... Få bilen inn i en garasje og tørk den, ta nye bilder osv gå til forsikringsselskapet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg