Gå til innhold

Team Sideways Arrangerer is-skjøring

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

Djisæs!

Her er det et meget prisverdig tiltak.

Hva skjer?

Jo,initiativtaker får så hatten passer fordi det er for dyrt!!!Undersøk først litt om hva dere får for disse skarve 500 kronene.En bane som er topp preppet,tauebil,verksted og muligheter for kjøp i kafeteriaen.(eller ta med matpakke.....).

Hva er alternativene?

-Sladde rundt på en eller annen park.plass....

-Sladde rundt på et eller annet vann/elv...

-Sladde rundt på vanlig vei.....

-Osv,osv......

 

Boten for dette er relativt høy.Mye høyere enn prisen på lovlig kjøring som dette er!!!Pluss kanskje enn prikk eller to.... :deng

 

Bare til ettertanke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Djisæs!

Her er det et meget prisverdig tiltak.

Hva skjer?

Jo,initiativtaker får så hatten passer fordi det er for dyrt!!!Undersøk først litt om hva dere får for disse skarve 500 kronene.En bane som er topp preppet,tauebil,verksted og muligheter for kjøp i kafeteriaen.(eller ta med matpakke.....).

Hva er alternativene?

-Sladde rundt på en eller annen park.plass....

-Sladde rundt på et eller annet vann/elv...

-Sladde rundt på vanlig vei.....

-Osv,osv......

 

Boten for dette er relativt høy.Mye høyere enn prisen på lovlig kjøring som dette er!!!Pluss kanskje enn prikk eller to.... :deng

 

Bare til ettertanke!

Takk, endelig en som skjønner hva jeg sier.. Alle her ville garantert gitt 500,- for en hel dag på rudskogen eller vålerbanen, dette blir akkurat det samme..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, endelig en som skjønner hva jeg sier.. Alle her ville garantert gitt 500,- for en hel dag på rudskogen eller vålerbanen, dette blir akkurat det samme..

 

Det blir faktisk litt bedre, de fleste av oss har ikke nok motorkraft til legge ut rompa på asfalten, på isen kan vi også få ha det litt morro..

 

ingen blårøyk, men snøføyk er like rått ;)

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se bortifra at jeg hadde kommet iallefall...

 

Og til dere som klager på pris, bli hjemme...

 

500 kr for kjøring fra 09 til 20, tauebil og 3,5 km bane, overhode ikke dyrt. Og jeg skjønner ikke at folk kan si at banen er lite/kort ? Rudskogen er bare nesten 2km, og fy faen så moro vi har det der...

 

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se bortifra at jeg hadde kommet iallefall...

 

Og til dere som klager på pris, bli hjemme...

 

500 kr for kjøring fra 09 til 20, tauebil og 3,5 km bane, overhode ikke dyrt. Og jeg skjønner ikke at folk kan si at banen er lite/kort ? Rudskogen er bare nesten 2km, og fy faen så moro vi har det der...

 

Mvh Ottesen

Velkommen skal du være! Bare send meg en mail eller reg deg på forumet.. happyhappy

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tiltak AnDtHo.

 

Hvis dere som klager ikke vil bruke 500 på dette så er det bare å gi f.. ikke klag på de som prøver å ordne litt morro. Har deverre kverket motoren på den ene BMWen ellers hadde Neonmuffler og jeg kommet og kjørt.

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ottesen : jeg vil se deg i 2førrn, jeg kommer selv.

 

og til dere som klager på prisen. kom opp med et bedre alternativ da vel. ikke sitt her og grin på nesa!§!!

 

Da blir det sladding for alle penga :) Nei, jeg må få med meg dette...

 

Andtho: Vet du åssen banen blir ? Om det går å få opp litt fart der ?

 

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det sladding for alle penga :) Nei, jeg må få med meg dette...

 

Andtho: Vet du åssen banen blir ? Om det går å få opp litt fart der ?

 

Mvh Ottesen

Som sagt før, hadde satt pris på å diskutere dette på forumet vårt, er ikke stor fan av bilforumet.net..

 

Snakka med han som prepper banen og han sa at den skulle være mellom 3 og 3.5 Km og at han skulle legge inn flere "drifting" svinger i år en det var i fjor.. Så det høres jo bra ut.. yodude

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du nop info om hvor det er osv?

 

Det er vel den nye banen på dokka? Søk på forumet. Det er nok av tråder om den. Det var Øversveen som ordna bane i samarbeid med kommunen.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du nop info om hvor det er osv?

 

Quicksilver snakker nok om Lisjøen ved elverum.

 

Har selv kjørt både på Hebbes og på Lisjøen.

 

Begge steder gir MYE morro! Men dog, banen på Hebbes er mye bredere måkt, og bred bane = breie sladder.

 

Lisjøen dog er mer en entusiastbane hvor gale mennesker samles.. Faren for skumle delebilvolvoer som prøver å ta livet av deg er stor på lisjøen.

 

Uansett isbanekjøring er konge! og 500 kr høres ikke sykt dyrt ut.

Men 10 ganger til 50 kr på Lisjøen gir vel litt mer valuta for penga dog. Men treffene må jo arrangeres og banen må være oppe og funke så teoretisk vil jeg dra på treff begge steder jeg, får se hva jeg får til i praksis :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår