ViceGuy Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Jeg har samlet sammen bilder av am-car bilene til Benny (Sverre Holm), har egentlig lurt lenge på hvem de er i eie hos nå og hvordan de ser ut. Jeg har prøvd å få med reg.nr på alle bildene der det er mulig. Ser også ut som samme bil er brukt i Olsenbanden for full musikk og Olsenbanden og Dynamitt-Harry på sporet. Her er altså banden: Harry, Basse og Valborg: Bilen i filmen som bare het Olsenbanden: Bilen i Olsenbanden og Dynamitt Harry: Bilen i Olsenbanden for full musikk: Bilen i Olsenbanden gir seg aldri: Bilen i Olsenbanden og Dynamitt-Harry mot nye høyder: Bilen i Olsenbanden og Dynamitt-Harry på sporet: Bilen i Olsenbandens siste bedrifter: Bilen i Olsenbandens aller siste kupp: Bilen i Olsenbanden tar gull: Legg også merke til den blå Mustang fastbacken i samme film: Bilen i Olsenbanden og Data-Harry sprenger verdensbanken: Bilen i Olsenbanden og Dynamitt-Harry går amok: Bilen i Olsenbandens siste stikk: I de resterende filmene har det blitt brukt Toyota, Datsun (nissan) og Mercedes. Om noen har info om bilene så bare legg info (og bilder) i denne tråden. Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Tror det er denne bilen som står på en låve utenfor Tønsberg, husker ikke hva eieren heter.. Den er/var til salgs for ikke så lenge siden. Men jeg er ike helt sikker på om det er den, men det er ihvertfall en bil som ble brukt i en av bande-filmene. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Er en svart Olsenbanden Amcar som lever i beste velgående på Åndalsnes.. Men ligner egentlig ikke på den svarte ovenfor. Den er akkurat likens den dag i dag som da den var med i filmen Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Er en svart Olsenbanden Amcar som lever i beste velgående på Åndalsnes..Men ligner egentlig ikke på den svarte ovenfor. Den er akkurat likens den dag i dag som da den var med i filmen Det kan jo være en av limoene som har vært med i filmene, jeg har konsentrert meg om de som Benny har kjørt :thumb Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 hva med den/de som ble brukt i den siste? "siste stikk" Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 hva med den/de som ble brukt i den siste? "siste stikk" Ble det brukt noen am-car der da? hmmm borte å sjekker filmen...... joda stemte det, har lagt den til nå Bilen i Olsenbandens siste stikk: EDIT: ser nå at det er samme bil som i Olsenbanden og Dynamitt-Harry mot nye høyder, sjekk regnr :D Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 sto det ikke en til foran "drosjesentralen"? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 sto det ikke en til foran "drosjesentralen"? Denne??? Hehe men vil ikke kalle det en am-car :D Tråla hele den filmen jeg, var eneste jeg fant Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 huska feil...huska bare at det sto en bil foran der som ikke var svart... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Denne???http://www.my-ride.com/bilforumet/taxi.jpg Hehe men vil ikke kalle det en am-car :D Tråla hele den filmen jeg, var eneste jeg fant Hehe, go gammal 240 :D Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Den hvite Fairlanen er hogd i Årnes hvis jeg ikke tar feil.. sto der som et tomt skall for endel år siden jeg har motoren til den.. ein rekke 6 er.. så hvis du er skikkelig nostalgisk kan du sikkert få kjøpt den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Kjenner en som har den ene 4dørs 55 eller 56 chevy'n med rekke6. Den går her i tønsberg nå. Svart er den blitt og! :) Husker ikke hvilken av dem det er. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 En sennepsgul 70 mod.Volvo 164 som Olsenbanden stjeler i filmen "Olsenbanden og Dynnamitt Harry" fra 1970, lever den dag i dag, er registrert på en kar på Nesodden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Bilen på det øverste bilde, er det en Henry J eller en Kaiser ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogbjørn Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Bilen på det øverste bilde, er det en Henry J eller en Kaiser ? Jeg tror ikke det er en Henry J eller Kaiser, men er det ikke en Chevrolet fra rundt 1950? Siter 2000 Volvo S40 1,8i 1999 Volvo V70 2.0LT 1970 Chevrolet Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg