Gå til innhold

Konsekvens av fyllekjøring! (bilder)

Ranger emnet


Andy`

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, de som herpet bilen er også idioter.

samme med hun jenten som satt på med fyllekjøreren.

 

jeg har null respekt for fyllekjøring!

 

Thumbs up til de som ringer og anmelder slikt!!

det kan redde liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes det er dårlig gjort å tyste jeg, du kunne heller ha gått ut og bett han gitt faen, hadde han ikke hørt da, hadde jeg ringt, for han jeg trur han hadde heller satt pris på at du ga han en advarsel en at han blir brua inn. jeg hadde værtfall likt om noen sa fra i steden for å ringe politi..

 

Kisen gikk rett i bilen, mens jeg satt i min bil. Han spant ut fra området og forsvant inn i tettbebygd strøk (30 sone) MED punktert hjul og passasjer. Heldigvis kom han tilbake etter ei stund. Hvis du syns det er greit med slike folk på veiene, så for all del...Jeg ser ialfall ikke gjennom fingrene når det er så grovt

- 96 Audi A4

-------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes det er dårlig gjort å tyste jeg, du kunne heller ha gått ut og bett han gitt faen, hadde han ikke hørt da, hadde jeg ringt, for han jeg trur han hadde heller satt pris på at du ga han en advarsel en at han blir brua inn. jeg hadde værtfall likt om noen sa fra i steden for å ringe politi..

Eh, jo!

Fyllekjørere fortjener ikke annet... de kan brenne uansett.

Men at bilen ble rasert var jo bare idiotisk av de andre bøndene som var der.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår