AlmRacing Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 updates her trengs ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 komme straks update.. har vart litt labert i det sista... ska montera gewinde bak idag.. må bare kjøra dama på bussen så eg får litt arbeidsro :thumb Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Denne har jeg ikke sett før, nice bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 takk.. litt dårlig framdrift pga eg går i Kongens klær for tiden.. ca 9mnd ijen :( reiner med det blir litt bilder iløpet av nærmeste framtid.. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Hepp! Pen bil, godt utgangspunkt! :) Er det du som har lakkert nederste del av interiøret, eller forrige eier? for det er vel ikke orginalt..? :| Forresten, hvor kjøpte du de skivene / bremsene? ble pent! Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Eg har ikke lakkert noe, ser veldig orginalt ut. Bremsene kjøpte jeg på lokale mekonomen, rundt 5-600kr for skivene og rundt 6-700kr for klossene. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ja då e det vel på tide med liten oppdate her .. Siden sist så har eg som sakt før havna i amyen, så e bedrensa ka eg har gjort, mn litt har det nå blitt. ette er kom te Rena så monterte eg Angel eyes med svart bakgrunn Deretter så Blei det hull i mellom potta, så då tok eg lika gret å bytta begge deler, så kjøpte denna bakpotta her på mobilsentrum. Passform var ikke heilt bra så den henge ein smule skeift. Hjalp mye på lyden og ikke minst utsenet. Så Blei det rolig ein periode, sommeren kom og eg fekk på 17", så då va bilen høg som et fjell: Hadde på denne tiden også montert VR6/GTI leppe. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 mont. av lippe. Før: Ette: Så kom eg te Oslo, og blei litt rastlause ei helg. Tok å demonterte skjermbrederne. Det va ikke så gale under. var litt rust under de bak. Så det håpe eg på å få ta om kj så lenge: Så klarte eg å henge meg på samlebestilligen te audi/vw klubben på justerbart senkesett, så hima låg detta å venta på mg: lite med bilder fra monteringa, men her er foreløpig resultat: Ny vaska og ren, dette er hima på Perm. Invendig har det ikke skjedd så mye, eneste er at jeg har fått montert G4 gikule, den gamle hadde en hullete mansjett og ser jo mye bedre ut med denna: Slik som dette ser da bilen ut idag: Kjørte den hjem ifra oslo forje helg slik at far min kan bruke den. Prøvde så godt jeg kunne å gi han leksjon i å kjøra lav bil med store felger. Håpe det går bra. Eller så sette eg pris på tebakemld, og vis noen har speedoskiver de kan maile mg så hadde eg vart takknemlig. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 dette ble jo veldig bra... grattulerer med alt! er det en litt spesiell farge eller er det bare på bilder? du magler den femste delen av listen på siden. det viste du sikkert, men den må du få taki! fin bil foresten. damen din å :p vist det var hun som var på bilde. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokoladekake Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 link til plassen du kjøpte felgene? :) Siter - 1997 Nissan Primera GX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ble fin den! Har du bilde av Bakpotta? Er det 2*76mm eller 2*86mm? Gromlyd?:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ja vet eg mangler de små list delene, så vis noen har de.. SKRIK UT Fargen på bilen er bergunder, langt ifra så fin i lakken som det kan virke på noen av bildene.. Felgene kjøpte eg hos johs lunde dekk i hgsd..Så e URL har eg kj nå.. mn kan sikkert ordnes. Potta er 2x76 (tror eg), å sammen med power filter så gir denna good lyd syns eg, kan kj ha mer lyd for eg e kj heilt begeistra for mye lyd, mn liten framdrift! :P Ska få ordna et bilde neste gang eg e hima, har ingen på datan nå. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Grattis med alt, ble svært bra.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 eey, dette ble fint. Kunne ikke tenkt deg å fjerne hengerfeste? :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Jo ska ikke se bort ifra at det forsvinner. Har planer om en lippe bak vis eg får tak i ny frontfanger. Har kanskje en på gang. Har også til opplysning fjernet beskytelsen som er bak håndtakene. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg