Langerud Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Har nå handlet og bestilt meg nye forsterkere og subber. Sliter litt med design og plass baki bagasjen... Komponenter som skal få plass: 2 stk Alpine mrd-m1005 monoblokk 2 stk JL Audio 10w7 subber 1 stk Planet Audio vx4004 1 stk Stinger batteri 1 stk Fosgate kondensater Har lyst til å bygge så mest mulig er synlig og pent, men uten begynne å knote med glassfiber. Har MDF plater som skal brukes... Trenger gjerne raske tips, da subbene ankommer torsdag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 golf 3?? søk litt på golf 3 forumet her da. mange som har lagt ut bilder av bilene sine. samme med golf 2 forumet osv. :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 ja forresten så er det 2`ern:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 2'ern! :D Hehehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Nå har arbeidet med stereon begynt med demping i bagasjen. Ble ferdig med å dempe hele bagasjen i dag... Gleder meg til å lage kasse til disse som spiller på hjemmestereon nå:) Det rister i hele huset hvis jeg drar på litt når de står uten kasse, så gleder meg som en unge til å få høre de i kasse. OG i bilen ikke minst :dj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Tror ikke det er særlig sunt for mobilen din og henge den opp på magnetener av den størrelsen der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 gammel mobil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Ikke jeg heller. JBL 18-tommeren min frittet ut Nokiaen til en bekjent av meg ihvertfall :D EDIT: før meg der ja, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 *glede seg til å følge med!* Alltid moro med prosjekter;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Skal bli spennede å se hvordan detta blir - og muligens få høre det på et eller annet treff i fremtiden... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Da har litt skjedd igjen. Mye å gjøre i matbutikk før jul så har bare fått tid til å gjøre litt nå og da... Kassa ble bunnsolid og rimelig tung...:) Til tirsdag kveld skal alt være ferdig og spille lækkert. Glemte å ta bilder i dag... Forsterker stativ blir sveisa i morgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 sitter bare og venter her vi ;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 den subben så forresten BRUTAL ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 den subben så forresten BRUTAL ut! Ja,de subbene der er sinsykt rå. ønsker meg de i 12'' :D Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 ser ut såm et arti prosjekt:) har samme monoblokk å kjører den på kicker L7 15 tommer.. rister ganske mye så du blir nåkk få et bra prosjekt :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg