Gå til innhold

kjørte for fort... straff

Ranger emnet

ranom

Anbefalte innlegg

Er vel bedre å få inn mer alvorlig kriminelle enn en råkjører? Lurer egentlig på når jeg kommer til å bli stoppet. Har lagt meg til en forholdsvis høy marsjfart :)

Uansett, du får lære deg noen nye knep når du sitter inne da. Mye hyggelige folk der har jeg hørt (helt seriøst, dog ikke det med knepene.)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Litt offtopic, men bare må vite det her.....

For noen dager siden fikk jeg rød blits i en fotoboks. Tilfeldigvis lå skilte i frontruta, er ikke sikker på hvor mye som syntes.

Det siste tallet så man vel kun toppen av tallet osv. (Lå skrått)

Hvor mye trenger politiet for å dømme meg? Bilde var nok ganske så tydlig av en sjokka meg :eek:

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal være gratis hjelp..

men hva trenger du juridisk hjelp for da? du veit jo selv hva du gjorde og blei tatt for det..

ta din straff med hevet hode!

den som er med på leken får tåle steken.. sier ikke at jeg er bedre en noen. men er jo ingen unnskyldning å kjøre så mye for fort..

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde var nok ganske så tydlig av en sjokka meg :eek:

bildet er nok tatt lenge før du rekker å se sjokka ut :) dette minner meg om når noen litt snartenkte folk får blitzen i trynet når dem blir avbildet, og sier "søren klype, du må ta et nytt et, for jeg blunka!" gang på gang, haha

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men, ble du tatt i radarkontroll klokka 2 om natta? eller ble du målt med bil?! far til en kamerat ble tatt i radar i 95 i 60en, han fikk 25000 i bot, 6mnd uten lappen, ikke fengsel.. men men kondolerer alle som har opplevd noe lignende

Dæ så går ront, går sont!

Kadett-C - flerårsprosjekt

kadett-C - 77mod selges i deler

Ascona C - stygg som få, bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener at det står i menneskerettighetsloven at man ikke skal få mer enn en straff pr lovbrudd...

men noen som bryr seg..trukke det..

de styrer akkurat som dem vil+ at de mener "å miste lappen" ikke er straff , men en nødvendighet for å unngå at du gjør noe straffbart igjen.. fengsel kan vel også slippes om du har en feit lommebok...

de fleste deler straffen ved at de betaler litt og soner litt..uansett kondolerer jeg..

Får du ubetinget så kan du ikke betale deg ut nei. Og du får ikke både ubetinget fengsel og bot, men du kan få betinget og bot. Men med en sånn hastighet så er det nok fort minst 3 uker "ferie"...

Står forrresten flere diskusjoner om dette her fra før. Søk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis fotoboksen er av nyere type, og det er boks i begge retninger - da tar begge boksene bilde.

Stemmer...

Er en boks i motgående bane, 1-2 km. mellom

Hvor nye boksene er vet jeg ikke, men kan de ha målt meg fra jeg paserte den boksen til jeg bremsa ned på den som tok bilde da? Om så er dette noe nytt for meg

Håper jeg ikke får noe i posten, det hadde vært kjipern

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som måler mellom enda - bortsett fra de to på øyer, nord for lillehammer.

det jeg snakka om, er når boksene står så nære hverandre at de brukersamme føler, da tar de begge bilde - får ikke den ene tak i skiltnr. ditt, får den andre tak i den...

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider