Gå til innhold

Bilhistorie, skriv hver deres setning

Ranger emnet


Flasher

Anbefalte innlegg

Okay, fant denne på ett annet forum, tenkte jeg skulle prøve å dra den her hellothere

 

Går ut på att jeg starter med en setning, så skal dere fortsette, så det blir ei historie.. Teit, men også vannvittig morsomt å lese etterhvert.. Prøv å hold dere unna off-topic her da, så det går an å lese litt, uten å bla igjennom flere sider med "haha" eller "faen så teit dette var". Og om noen gidder å svare her i det hele tatt, så skal historien handle om noe ang bil .. Okay?

 

Da starter jeg:

 

 

 

"Det var en gang en gutt på 18 som akuratt hadde klart oppkjøringa, og bilen sto hjemme og ventet på han"

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"onkel blå! Han slakker ned farten, setter på seg selen, og hilser pent i det han passerer politibilen, som garantert har sett den uforsvarlige og hasardiøse leken med livet"

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden forrige forteller som vanlig er full av misledende informasjon (jamfør http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=93812), må det presiseres at politioffiserene overlevde anstøtet fra det noe bereiste stempelet, og fikk kallet inn et politihelikopter videre i jakten.

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår