Solberg- Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Prøv her du: http://www.brl.se/ Bilhøytalere --> Hvilke høytalere passer min bil? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Noen som har satt inn anlegg i en Audi A3 99mod.? 3 dørs. har originalt audi consert anlegg i den... Noen som vet hvor store elementer som sitter foran og bak? Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Med fare for dårlig respons så lurer jeg på om noen har peiling på hvilken størrelse høytalere som passer i orginalplassene (foran og bak) i en Opel Zafira B (2007)? tar også i mot tips til valg av komponenter, laget en tråd tidligere ang. dette her Kai Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hvordan høytalere sitter det i en bmw e34 orginalt? vet at det er 5.25 i sparkeplata forran, men hva sitter i hattehylla? Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim33 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hvordan høytalere sitter det i en bmw e34 orginalt? vet at det er 5.25 i sparkeplata forran, men hva sitter i hattehylla? Det sitter samme som foran, 5,25" og løse diskanter, evt. noen med enklere system som har coax bak. Mvh, Joakim Siter Joakim Skovlund Leder av Bilstereoforbundet og bilstereobladet Stereotyp ODR/McIntosh - Bmw E34 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Hva går inn i fronten på en Toyota Carina 96mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 6,5"/165mm Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 13cm med litt modifisering forran13cm bak. coaxer kan være litt tricky å montere forran da diskanten som oftes kommer i konflikt med det orginale dekslet over høytaleren.: Her har jeg klart å vrake det ene elementet med den spaken til luftdritten, altså.. skulle åpne ventilasjons dritet, og da den var litt trang dro jeg til litt og plutselig forsvant lyden på venstre siden gitt.. Hakke skrudd opp og sjekka hva som har skjedd.. den jævla bensintanken er jo også et stort problem med tanke på å lede trykk inn i coupeen,her har jeg egentlig ikke funnet en tilfredstillende løsning. demping av bagasjen og hattehylla er et must. å kle inn bensintanken er heller ingen dårlig ide: Kunne ett element av typen "free-air" funke? Ellers har jeg tenkt på å bygge en kasse oppunder hattehyllen.. ps: dette er en w201 / 190E Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Hallo, jeg har en Opel Vectra b 98'mod. Jeg har nettopp kjøpt inn litt deler til det nye stereoanlegget mitt, blandt annet et par 7x10 tommere Kenwood høytalere som skal ned i hattehylla. Meeeeen, så ser jeg NÅ at det er no stål-konstruksjoner under hattehylla...:hvaskjera Noen tips på hvordan jeg skal få dem neddi? Er det virkelig så enkelt som å ta hølsaga og skjære et par høl gjennom stålet som magnetene kan kose seg nedi? OGSÅ trenger jeg litt tips på smarte måter å lage høla i sjølve hattehylla på... litt nybegynner på detta :P På forhånd, :thanks Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarl89 Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 hei,jeg har en Honda accord 2.0 92 mod, og har kjøpt inn 2 stk 2000W pioneer, lurte på hvilken(lukket, portet) og hvor stor kasse jeg burde velge? spiller stort sett techno/trance Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malfred Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 har en volvo 740 TIC sedan som jeg jerne skulle hatt et anlegg med syk trøkk i og samtidig go lyd ! :P hadde vert fint me noen tips om sub of front sett osv :P takker! Siter Volvo v70 2.5TDI 2001mod Volvo 760 chevy 350 1985mod xVolvo 740 TDI 1989mod xVolvo 740 TDI 1987modxMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ETxVolvo 740 GL 1987mod B230K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Everlost Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Jeg har en Nissan king cab 03, og skal sette inn komponentsett. Lurte derfor på om det er noen som har erfaringer fra denne bilen. Hva passer i dørene uten modifikasjoner osv. Har dobbel caben, så det er rimelig med plass til sub og forsterkere i "baksetet", tenkte på 2 10" tips til plassering (hvilken vei elementene skal peke ol.)? :idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichardL Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Har Bmw 318is, 93 modell, lurte på om noen kunne tatt seg tiden til å forklart hvilken deler som passer og trengs for å sette opp ett fullt anlegg. Har ingenting fra før. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Må jeg dra frem vinkelsliperen for å få plass til 6,5" i fremdørene på en -98 Mondeo? Skal lage element festet av mdf plater. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
454Chevelle Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 jeg trenger noen dør høyttalere til min 97 honda prelude.. hva passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg