Golf IV driver Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 ok... men er det noen som kan si dette 100% sikkert? hvis ikke må jeg krype til korset å ringe audi imorgen :P hehe.. hvorfor ikke bare ta av dørpanelene å sjekke selv? Når jeg ringte ned for å høre hvor store de var i min nye Audi var det INGEN av de 5 verkstedene jeg ringte som kunne si meg det!! HÅPLØST! tilslutt måtte jeg bare ta av panelene og finne det ut selv.. Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 fordi det er ikke jeg som har bilen... og bilen og eier er veldig langt unna hverandre Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 fordi det er ikke jeg som har bilen... og bilen og eier er veldig langt unna hverandre Aha.. og det er ingen der bilen er som kan ta av panelene? Holder jo lenge med ett! Dessuten er jeg ganske sikker på at det er 5 1/4"! De holdt denne størrelsen mellom 11/94 og 01/01! med da 5 1/4" foran og 6 1/2 " bak! etter det gikk de over til 6 1/2" over hele etter 01/01! Beklager at jeg ikke kan hjelpe mer.. mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Det er definitivt 5" originalt foran i den A4en ja... ikke 5,25" engang, da må du ha en overgang. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capteink Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Hei, jeg har en Honda Accord 1990 mod, og lurer på hvor store elementer det sitter forann i dørene orginalt? har en mistanke om at det er 5.25, men er ikke sikker! noen som er helt veit det helt sikkert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaka Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Hei! Har en nissan primera 1,6 gx -97 modell, og lurer på hva som passer i dørene forran. Har satt inn 12" sub og 6*9" bak, men blir litt tamt... Takker for svar! Siter Pioner Audiobahn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Nissan primera p11 144 2001mod Det er plass til 6.5 i døra forann og i hatte hylla. Strøm ledningen må trekkes fra batteriet og rundt motor rommet og fram bak rele boksen på høyre side. så inn mellom inner og ytter skjermen for og komme til et hull som er 10cm i diameter inn til kupeen. kjøp 7-8 meter kabel... best med litt lang ledning vis du skal flytte rundt på ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Hei!Har en nissan primera 1,6 gx -97 modell, og lurer på hva som passer i dørene forran. Har satt inn 12" sub og 6*9" bak, men blir litt tamt... Takker for svar! vis du ikke får no svar her, spør her:http://nccn.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Hvis man monterer bassen "inverted". Altså med magneten utover vendt. Gjelder de samme reglene for basskasse da? portet/lukket og størrelse etc etc ? Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Gjelder de samme reglene for basskasse da? portet/lukket og størrelse etc etc ?Ja. Monterer du magneten utover, slipper du å ta selve elementets volum med i kassevolum-beregningen, og kan lage kassen nøyaktig så stor som en utregning eller program forteller deg kassen skal være. Ellers må du legge til elementets volum on du skal ha magneten "innover". Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hei tenkte vi kunne bruke en tråd på å hjelpe hverandre .Vi har jo de fleste montert og har erfaring fra diverse biler . Tenkte vi kunne dele litt med folket her inne, og selv få tips . Tenker da ikke på merker og slikt . Hvilken dimensjon passer i døra på denne modellen . Hvilke modifikasjoner trengs for å få inn 5"- 6" i denne bilen Type kasse anbefales i denne type bil . Triks for å få trykket inn i denne type bil osv . Eksempel jeg har en Skoda Octavia 1.8 2002 mod . I denne bilen går 6" mellomtone i det orginale hullet . Er magneten STOR må man kappe en liten metall hake vekk, noe man ser med en gang . Ellers anbefaler jeg å dempe døren da jeg har prøvet først uten . Om noen har spørsmål om noe SPØR, det er flere dyktige karer her inne som kan bidra . Håper dette kan være et bidrag, håper selv på teknisk info jeg kan dra nytte av ved senere monteringer Mvh Frank hei , eg har en volvo 740 sedan , som eg vil sette en 15" CV stroker , kassetype ? volum ? til country og 80 talls musikk... hehe noen gode tips? haster , da anlegget og material ligger , og lysten er fgremdeles på topp... hehe Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Firebird-468 Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Noen som vet størrelsen på høyttalerene i dørene på en 98 Vectra? trenger å få bytta org. greiene Siter Fastlane crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 5,25" både foran og bak... du trenger å mekke til en overgang ála denne til fordørene: Finnes også en overgang for bakdørene om dét er interessant. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Firebird-468 Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Takker, er det å få kjøpt noen sted? eller går det å fikse med det som er der fra før? Siter Fastlane crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Slike er nok å få kjøpt her og der ja, tok ikke bildet ut av løse lufta. ;) Men ikke umulig å mekke til noe selv heller, om man vil spare et par hundrelapper: Her er et prosjekt hvor det redegjøres godt for hvordan man går frem. Og du ser på bildene hvordan originalhøyttalere som regel er umulig å gi et nytt liv som adapter. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg