Gå til innhold

Hva passer DIN bil. spør oss .

Ranger emnet


audioteam

Anbefalte innlegg

  • Svar 536
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

@Thomas189:

 

Du bør si etpar ting til til lærern din:

1: Differensierte avgifter mhp virkningsgrad og utslipp.

2: Den som føler seg trengt opp i et hjørne langer gjerne ut med feige slag.

3: Alle bør tåle en dose med kritikk når den er berettiget.

 

Men kanskje du skulle la være, du kan jo risikere å bli hivd på huet ut, hehe :D

 

@Oter11

Samme her. det er 4"

Du får de ut ved å nappe ut dekslene som sitter i noe seigt kliss, deretter skrur du ut elendigheta som er under. Anbefaler å få tak i et dørpanel av tilsvarende type som du har over eller støpe inn lomme for 6.5" bass.

Når døra likevel er demontert så er også demping en god idè, det har jeg selv erfart på gammel Audi ;)

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Thomas189:

 

Du bør si etpar ting til til lærern din:

1: Differensierte avgifter mhp virkningsgrad og utslipp.

2: Den som føler seg trengt opp i et hjørne langer gjerne ut med feige slag.

3: Alle bør tåle en dose med kritikk når den er berettiget.

 

Men kanskje du skulle la være, du kan jo risikere å bli hivd på huet ut, hehe :D

 

@Oter11

Samme her. det er 4"

Du får de ut ved å nappe ut dekslene som sitter i noe seigt kliss, deretter skrur du ut elendigheta som er under. Anbefaler å få tak i et dørpanel av tilsvarende type som du har over eller støpe inn lomme for 6.5" bass.

Når døra likevel er demontert så er også demping en god idè, det har jeg selv erfart på gammel Audi ;)

dørpaneler har jeg alt kjøpt fra transmedia :thumb ,så det kommer 6,5" orion elementer i dørene.

jeg har god tid,orker ikke å begyne før til våren igjen,har ikke noe sted å stå inne.

men vil ha alt kjøpt inn,så det er klart til å begynne bygginga :D

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva som passer til en 2000 mod audi A3, med radio chorus (kassett spiller?)

 

Jeg vil bare bytte ut selve elementene til noe bedre, også skal jeg bytte hele radioen og kassett spilleren i en pioneer navigasjons sak som jeg også bruker til cd spiller...

 

Noen som vet om noen bra ferdige pakker med kun erstatnings elementer for de som står i bilen fra før ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plass til elementer i "dørene" bak på en Mini Cooper av nyere årgang??

Vet at det er 5,25" forran og at man må ha en adapter for å få plass til ettermonterte elementer. men bak vet jeg verken om det er hull for elementer eller hvor store det eventuelt er plass til.

 

takk for svar :)

 

(fin tråd!)

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår