TransMedia Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 hvor store høytalere sitter det i dasjbordet i en 1991 audi 80(b3) 4" sitter det der. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 en a4 avant da ?va passer ? Hvilken årsmodell? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 4" sitter det der. må man demonter hele dasjbordet for å bytte dem? eller er det ikke noe vits i å ha noen høytalere der? skal ha 6,5" i dørene + diskantene på dasjbordet. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 @Thomas189: Du bør si etpar ting til til lærern din: 1: Differensierte avgifter mhp virkningsgrad og utslipp. 2: Den som føler seg trengt opp i et hjørne langer gjerne ut med feige slag. 3: Alle bør tåle en dose med kritikk når den er berettiget. Men kanskje du skulle la være, du kan jo risikere å bli hivd på huet ut, hehe :D @Oter11 Samme her. det er 4" Du får de ut ved å nappe ut dekslene som sitter i noe seigt kliss, deretter skrur du ut elendigheta som er under. Anbefaler å få tak i et dørpanel av tilsvarende type som du har over eller støpe inn lomme for 6.5" bass. Når døra likevel er demontert så er også demping en god idè, det har jeg selv erfart på gammel Audi ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 @Thomas189: Du bør si etpar ting til til lærern din: 1: Differensierte avgifter mhp virkningsgrad og utslipp. 2: Den som føler seg trengt opp i et hjørne langer gjerne ut med feige slag. 3: Alle bør tåle en dose med kritikk når den er berettiget. Men kanskje du skulle la være, du kan jo risikere å bli hivd på huet ut, hehe :D @Oter11 Samme her. det er 4" Du får de ut ved å nappe ut dekslene som sitter i noe seigt kliss, deretter skrur du ut elendigheta som er under. Anbefaler å få tak i et dørpanel av tilsvarende type som du har over eller støpe inn lomme for 6.5" bass. Når døra likevel er demontert så er også demping en god idè, det har jeg selv erfart på gammel Audi ;) dørpaneler har jeg alt kjøpt fra transmedia :thumb ,så det kommer 6,5" orion elementer i dørene. jeg har god tid,orker ikke å begyne før til våren igjen,har ikke noe sted å stå inne. men vil ha alt kjøpt inn,så det er klart til å begynne bygginga :D Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WaBBiT Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Noen som vet hva som passer til en 2000 mod audi A3, med radio chorus (kassett spiller?) Jeg vil bare bytte ut selve elementene til noe bedre, også skal jeg bytte hele radioen og kassett spilleren i en pioneer navigasjons sak som jeg også bruker til cd spiller... Noen som vet om noen bra ferdige pakker med kun erstatnings elementer for de som står i bilen fra før ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattttro Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 a4 96mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Er det plass til elementer i "dørene" bak på en Mini Cooper av nyere årgang?? Vet at det er 5,25" forran og at man må ha en adapter for å få plass til ettermonterte elementer. men bak vet jeg verken om det er hull for elementer eller hvor store det eventuelt er plass til. takk for svar :) (fin tråd!) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Noen som vet dette å kan hjelpe gutta ? Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Er ikke helt sikker, men mener det er plass til 5 el 6" bak på de nye miniene. Men som sagt er ikke helt sikker. Har for meg at det er et deksel der iallefall, men tror ikke det er elementer der orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ras-Andre Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Hva passer i en Kadett E a?? normal coupe.. 4 dørs.. Tenker mest på i dashbordet.. det sitter noen crappy høytalere der, men veit ikke størrelsen som passer.. håper det går med en 4".. Siter - 97 Rover 214 SI X - 95 SEAT Ibiza GTI X - 92Opel Kadett E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 a4 96mod Får inn 13cm i front med adapter . A4. 165mm i hattehylle med spacer A3 2000 mod..... A3 får inn 13cm i front med adapter 165mm i sidevangene med ein liten spacer . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 hyundai santa fe 2001 ? har lett, men finner nada. 6,5" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Santa Fe har 6,5" foran og bak ja, og plass til en diskant i speiltrekanten i fordøra. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Litt OT, men denne tråden ble ikke noe særlig rotete, eller? :) Kanskje bare min mening! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg