Exposito Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 har en passat 89 sedan lurer på hvilken størelse det er i hylla bak Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chaOs Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 HAr fått meg en Peugeot 306 2001 Kombi og lurer på hva som passer in inn i dørene og i hattehyllen bak. HArbestilt meg en Blaupunkt MP57 cd-spiller. Noen erfaringer med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wikan Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Hvordan er det å få strømkabel fra batteriet og inn i bilen til forsterkeren i min Omega-A '87? Smal sak eller trengs det litt ferdigheter/kunnskaper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Tror du skal finne et hull på høyre side på torpedo veg der du kan trekke strømkabelen gjennom hvis jeg husker riktig. Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik22 Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Hei tenkte vi kunne bruke en tråd på å hjelpe hverandre .Vi har jo de fleste montert og har erfaring fra diverse biler . Tenkte vi kunne dele litt med folket her inne, og selv få tips . Type kasse anbefales i denne type bil . Triks for å få trykket inn i denne type bil osv . Dissa to punktene tenkte jeg kanskje jeg kunne fått litt info om hvis det var mulig:) Jeg har da ikke kjøpt bil enda, men nesten helt sikkert att valget faller på en BMW 318i mod 1991-1994:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXNCCC Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Noen som har erfaringer med anlegg til 2G eclipse ? Trenger all info jeg kan få ;) Siter Mitsubishi Eclipse GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Noen som vet mål til høytalerne framme og bak i dørene på en Citroen Xantia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Kleppe Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Heisann Har ønske om å kople på en jbl forsterker, og eit Rockford Fosgate punch element på 10". men hva trenger jeg for å kople den samen med orginanlegget - Bmw profesional (E90) Har anlegget utgang, elle må jeg kople lav/høynivå fra høytalerene i hattehyllenm, viss det, hvilket skal jeg velge? Noen som vet noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 jeg er kanskje blind eller så har jeg dysleksi, men kan ikke si jeg har sett dette tidligere hehe. har en 1998 mod a4 stv som det står noen høtalere bakei dørene på å de spiller bare bass eller mellomtone høres ut som en ikke helt rein sub på en måte hvis dere skjønner, litt stemmer i bakgrunn å alt det der. er de koplet feil? skal de være sån? noen som vet om noe som passer rett inn hvis jeg må bytte? HJØØØLP Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
senator24v Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 ka annlegg e best av dessa..? LYD PAKKER - Pakkeløsninger - JBL GTO Basspack 62 - Bilradiospesialisten LYD PAKKER - Pakkeløsninger - JBL CS Pakke 4 - Bilradiospesialisten Siter Opel Vectra B 1,8 1999 mod. Facelift Opel Omega B2 3.0l V6 2000 mod Opel Senator B 3.0l 24v 1990 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brostuen Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Har en 180C Mercedes Benz. Hva sitter orginalt av høytalere i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seigmannen Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Heisann.. Har noen peiling på hva som passer til en mercedez benz 1990 model, E200? Altså størrelsen på høytallere forann og bak.? Og hvis noen tilfeldigvis har peiling på hvordan man kan reparere en elektrisk takluke til samme bil... På forhånd takk!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c-bremv Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Hei! Jeg har en polarhvit strøken vovlo 740. Lurer på å kjøpe nye felger til den. Har lyst på 18" eller 19". Noen som har noen gode ideer til felger på bilen? Tenker ikke på eiker felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyy Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 jeg er kanskje blind eller så har jeg dysleksi, men kan ikke si jeg har sett dette tidligere hehe. har en 1998 mod a4 stv som det står noen høtalere bakei dørene på å de spiller bare bass eller mellomtone høres ut som en ikke helt rein sub på en måte hvis dere skjønner, litt stemmer i bakgrunn å alt det der. er de koplet feil? skal de være sån? noen som vet om noe som passer rett inn hvis jeg må bytte? HJØØØLP Høres nesten ut som diskanten ikke fungerer. Enkel måte å sammenligne på, er å ta en hvilken som helst høyttaler (i stua også for den saks skyld)og holde foran det bittelille elementet og høre om du får en likens lyd. Om så er tilfelle bør nok høyttaleren(e) erstattes. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
senator24v Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 hei..:) har ein vectra b combi sport.. vilket annlegg anbefaler dere her..? helst ikkje over 5000..:p er berre et midlertidikt anlegg på prunn av litt dårlig økonomi akoratt nå.. Siter Opel Vectra B 1,8 1999 mod. Facelift Opel Omega B2 3.0l V6 2000 mod Opel Senator B 3.0l 24v 1990 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg