Wildman Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Var i Sandvika forleden dag og der ser jeg drømmebilen min sort LANCER EVO VIII :wave Kjører etter bilen og ut av den hopper det den sexy dama. Lita snerten brunette Hvorfor kjører alle fine damer fete biler? Du ser aldri ei sexy dame i en gammal driter av en bil :hammer Tar jeg feil eller ser damer faktisk på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Det sitter alltid på ei blond berte i de feeteste bilene, det er regelen det :D Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Kan vell hende det fins bra damer i stygge biler også eller? Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildman Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Kan vell hende det fins bra damer i stygge biler også eller? Jo det gjør det sikkert, men tenk over det neste gang du ser ei fin dame. er garantert en fin bil også. Sitter og ser ut av vinduet mitt nå og hva kommer vel der! En BMW 5` med ei..... ja riktig FIN DAME Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 hmm.. dvs da at jeg ikke har fet bil :D sitter aldri no bra damer på med meg.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Det ligger kanskje noe i det! hehe Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 fine damer med fete biler har kjærster med mye spenn! menn med mye spenn har fete biler som de låner ut til damene sine.. skjønner? golddiggers kalles det ;) Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 hehe :P har selv bodd i sandvika i et par år, har sett nok av BRA damer i fete biler der.. Elsker sandvika! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Personlig har jeg observert flest nice damer i golf 2'er eller 3'er. Damebil :P Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 golddiggers kalles det ;) ...eller dollarhorer... Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Dama mi kjører fet bil hellothere Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Man legger merke til fin bil og legger merke til fine damer. Hva er problemet? Jeg legger også merke til fine damer i stygge biler. Slutt å være så trangsynt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 kanye west - golddigger sier jeg bare ellers maser damene forskjellig utifra hvilken bil jeg kjører ja, de liker å sitte i showoff ting. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Var i Sandvika forleden dag og der ser jeg drømmebilen min sortLANCER EVO VIII :wave Kjører etter bilen og ut av den hopper det den sexy dama. Lita snerten brunette Hvorfor kjører alle fine damer fete biler? Du ser aldri ei sexy dame i en gammal driter av en bil :hammer Tar jeg feil eller ser damer faktisk på bilen? Du har god smak. Og ja, det er faktisk slik, som oftest. Og forresten, slik er kanskje regelen: Bra damer har som oftest kjærester med rike Pappaer. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 fra en jentes synspunkt: mange jenter er ikke bilinteresserte,de driter i hva slags bil dem kjører rundt i bare de kommer seg fra a til b. men å ha en type som har en fet bil som de kan sitte å sole seg i glansen i det liker dem. disse jentene er sammen med gutter som har mye penger(oxo et stort pluss) de får låne bilen til typen slik at de kan kjøre rundt og bli beundret(og egoet stiger nesten t mars) men disse guttene har oxo like stor selvtillit, mange tror de er guds gave til kvinnene fordi de har fine jenter flokka rundt seg mesteparten av tiden. og de kan velge og vrake. og da tar de seff de fine jentene for å ha noe fint å vise fram til kameratene sine. og til dags dato har jeg enda ikke sett en gutt i en fet bil kjøre rundt med en lubben dame. så konklusjonen på min fine!!! lille tekst må da bli: jenter velger gutter etter utseende og penger(dvs fet bil, fet jobb og fet leilighet) gutter velger jenter etter utseende (nb: gjelder såklart ikke alle så ikke skyt meg for mine meninger) :D hehe, klarte bare ikke å dy meg å skrive dette innlegget:)dårlig fredagshumor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg