Gå til innhold

Tor Steinar Aamodt : '03 Chevrolet Silverado

Ranger emnet


Tor Steinar Aamodt

Anbefalte innlegg

  • Svar 349
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fuge skum er det vel?

 

Blir jo en grei arbeidsbil det der;) Tipper det rister litt å sitte i baksetet når du drar på litt i sanger med mye bass:D

 

Nja... Er ikke akkurat det samme som fugeskum....

 

Har ikke testet med baksete i enda ;)

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. ser for meg ut som det er mindre luft i den enn bygge skum.

 

Foresten, hva er navnet på den grønne guffa du brukte på diskant holderen din?

 

Ja, det er HELT riktig.... Det er GENIALT til å bygge bilstereo eller lage styling med...

 

Grønn guffe = Glassfibersparkel

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp.... Dere tynsetinga må jobbe litt.... Dere blir jo aaaallldriiii europamestere der oppe...hehehehe

 

 

Ble ikke Fido Europa mester med Seat'n for MAAANGE år siden da?

Da den var gul?

 

Mener at jeg i min ungdom kan huske den bilen med europamester klistremerke i frontruta?! :op

 

Mulig jeg husker feil? :hammer

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke Fido Europa mester med Seat'n for MAAANGE år siden da?

Da den var gul?

 

Mener at jeg i min ungdom kan huske den bilen med europamester klistremerke i frontruta?! :op

 

Mulig jeg husker feil? :hammer

 

nope.. men kansje 06 er året for fido? bare han får hundehuset til å spille så tror den han har gode muligheter.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke Fido Europa mester med Seat'n for MAAANGE år siden da?

Da den var gul?

 

Mener at jeg i min ungdom kan huske den bilen med europamester klistremerke i frontruta?! :op

 

Mulig jeg husker feil? :hammer

 

Ja, du har feil....

Både Ketil Skjei, Erik "Fido" Westgård og Kenneth "KennethB - KennethB" Bakken har vært med på EM flere ganger, men ingen av de har hevdet seg noe særlig....

 

3 personer i Norge som har blitt europamester i bilstereo gjennom tidene...

 

Bosse Langaas (Da var det flere organisasjoner som hvedet at det var EM, så hvor seriøst dette var kan diskuteres)

 

Morten Silkebækken (Kan vel diskuteres hvor seriøs denne konkurransen var, jeg var selv dommer der, og det var feks gratis øl til samtilige dommere fra baren, så dere kan tenke selv....) Denne bilen ble bygget på Elverum, og jeg justerte den sammen med min gode venn Micke på PM Shopen i Sverige før EM. Micke og jeg dømte forresten sammen på denne EM finalen.

 

Anders Fleischer (Helt klart den mest seriøse Europamesteren) Denne bilen ble bygget på akkurat samme sted som Morten sin bil...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det dekslet over kassa og forsterkerne som skal lages...

 

DSC01118.JPG

 

Passer jo...

 

DSC01119.JPG

 

Så er det deksel rundt forsterkerne...

 

DSC01125.JPG

 

Noen maler i papp, så noen MDF biter, også litt lim...

 

DSC01127.JPG

 

Jeg har tatt en "råsjans" og skal prøve å lage ett stort deksel, om jeg får det ut helt er jeg ikke helt sikker på ;) Men jeg satser på det...

 

DSC01126.JPG

 

Så litt grønn guffe.... Skulle egentlig ikke brukt plast, men "plastguri" var ikke her hehehhe.... Og jeg har faktisk ikke peiling på blandingsforhold... Tror jeg får spørre Anders om det imorgen gitt :)

 

DSC01129.JPG

 

Begynner å se hvordan det blir nå...

 

DSC01130.JPG

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår