Gå til innhold

Bilen min.. :)

Ranger emnet


KennethB

Anbefalte innlegg

  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sjefråner på Autobahn... He he... Takk for alle lykkeønskninger! Vil ønske Forberg, Tollamoen, Autod og Earthquake en fortryllende tur nedover imorgen natt, mens AudioArt, Cossie Power og jeg sløver på Kiel-ferga... :D

Å når dere står i verdens lengste køer i mellom Tyskland, sitter vi i Bern....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jaja, så var vi tilbake i gamlelandet! Det ble ingen premie i år heller, men det ble ble en hederlig 9. plass av totalt 17 i klassa. :) Litt tekniske problemer ble det, men både jeg og bilen overlevde! He he... Akkurat nå holder jeg på å pakke/flytte, siden hybelverten ringte igår, lettere stresset og sa at det hadde vært vann og kloakklekkasje i kjelleren der jeg bor...:puke: Så nå blir jeg delvis rendøl, delvis elverumsing etterhvert. :)

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem.Synes dere alle gjorde det bra jeg.Tross alt dette er EM.

Skjønte att det var noe diskusjon angående bedømming på enkelte biler,uten att jeg skal gå mere innpå det.Dere blir vel å se på NM.Snakkes der.Har litt lyst å delta som gjest,nå som det sitter ny spiller i Golfen.Får høre med Ketil.

Utrolig kjedelig det som har skjedd på hybelen....:shake Men det ordnær sæ

som det heter her i Østfold.Fido kom igjennom det uten :puke: :puke: hehehe

Velkommen hjem.

Per....

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest HELE tråden din nå! :)

 

Jeg er for det første utrolig imponert, og det gir enorm motivasjon til å prøve seg på noe selv. (Selv om jeg ikke har sjans å få til noe slikt selv) :D

 

Det skal også nevnes at jeg ikke er noe fan av "goførti", men denne her likte jeg :)

 

Respekt!

- 09' BMW 318d LCI M-sport

- 04' Audi A3 1.6 Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår