Anders- Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Sorry for ot, men har du en side hvor det ligger MASSE bilder? et galleri? Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Sorry for ot, men har du en side hvor det ligger MASSE bilder? et galleri? Hvis du vil se bilder av bilen til Kenneth så er vel dette plassen, men vil du se bilder fra Sinsheim og litt andre show så kan du finne det på installbay.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas K Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Lykke til gutta, press lederhosen og friser barten, da er dere klare for Sveits. Kenneth, flott bil du har fått til. Du blir jo sjefsråneren i den Volvoen der!! Thomas Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Sjefråner på Autobahn... He he... Takk for alle lykkeønskninger! Vil ønske Forberg, Tollamoen, Autod og Earthquake en fortryllende tur nedover imorgen natt, mens AudioArt, Cossie Power og jeg sløver på Kiel-ferga... :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Lykke til! Hørest ut som en real gutte tur btw :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jeg skal ha med frua, men det går.... :) Er vant med den gjengen her hu... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 jeg lar dama bli hjemme,regner med att det meste er å få kjøpt der nede.....:fatality: Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 jeg lar dama bli hjemme,regner med att det meste er å få kjøpt der nede..... HAHA...:fatality: God tur da gutter, sørg for å få med noen hyllevarmere hjem da.... :win Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollamoen Køstom & Kaffe Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Sjefråner på Autobahn... He he... Takk for alle lykkeønskninger! Vil ønske Forberg, Tollamoen, Autod og Earthquake en fortryllende tur nedover imorgen natt, mens AudioArt, Cossie Power og jeg sløver på Kiel-ferga... :D Å når dere står i verdens lengste køer i mellom Tyskland, sitter vi i Bern.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Lykke til! Slik som bilen din Kenneth har blitt så er jeg sikker på at du ikke kommer tomhendt hjem! Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Jaja, så var vi tilbake i gamlelandet! Det ble ingen premie i år heller, men det ble ble en hederlig 9. plass av totalt 17 i klassa. :) Litt tekniske problemer ble det, men både jeg og bilen overlevde! He he... Akkurat nå holder jeg på å pakke/flytte, siden hybelverten ringte igår, lettere stresset og sa at det hadde vært vann og kloakklekkasje i kjelleren der jeg bor...:puke: Så nå blir jeg delvis rendøl, delvis elverumsing etterhvert. :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Velkommen hjem.Synes dere alle gjorde det bra jeg.Tross alt dette er EM. Skjønte att det var noe diskusjon angående bedømming på enkelte biler,uten att jeg skal gå mere innpå det.Dere blir vel å se på NM.Snakkes der.Har litt lyst å delta som gjest,nå som det sitter ny spiller i Golfen.Får høre med Ketil. Utrolig kjedelig det som har skjedd på hybelen....:shake Men det ordnær sæ som det heter her i Østfold.Fido kom igjennom det uten :puke: :puke: hehehe Velkommen hjem. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Lest HELE tråden din nå! :) Jeg er for det første utrolig imponert, og det gir enorm motivasjon til å prøve seg på noe selv. (Selv om jeg ikke har sjans å få til noe slikt selv) :D Det skal også nevnes at jeg ikke er noe fan av "goførti", men denne her likte jeg :) Respekt! Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Har stort sett lekt Pilen flyttebyrå siden jeg kom hjem, så på sikt blir jeg nok elverumsing etterhvert... Skal bo på Hotell Fido ei lita stund framover til verkstedet er tømt... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hotell Fido.Er ikke det ett 5 stjernes hotell..............:cook Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg