Erik Braseth Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Jeg likte den rødorange KEZ-registrerte bilen veldig godt (foruten antennene). Mye stiligere enn alle oppråna volvoene her i byen. gr. A 242'n var stilig den også, på sitt vis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Syntest faktisk 263'n var lit fet også jeg :p men hadde den også vært produsert.... så hadde vi sikkert sett rånere fisende rund i slike med cossie vinge på :hammer Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 mye fete biler der;) :thumb Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 til dere som ikke har vært der enda; REIS! kommer ALDRI til å angre et sekund på det" og når dere kommer "over humpen"(slik jeg mener å huske det) og får se 242grp.A'en, gir jeg dere 100% frysning/smile garanti!! ser de har fått inn en del nye biler også siden påske i fjor..må kansje en tur til:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Det kan stemme det....det var en BTCC bil som var/er til salgs. Ligger vel på nettet ennå, trur prisforlangende er opp mot 400 000,- ;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Hvordan bil er den orange volvo`en Den med skyvedør, eller den bittelille? Den med skyvedør er prototype på en taxi Volvo ville lage, og den lille er en el-bil. Den røde 244en med antennene er en av de første 240 Turbo prototypene, legg merke til at den har gammel front og store støtfangere. Ble kjørt av Volvo sjefen som tjenestebil...hadde 28000km på telleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Det kan stemme det....det var en BTCC bil som var/er til salgs. Ligger vel på nettet ennå, trur prisforlangende er opp mot 400 000,- ;) Den bilen du snakker om var en 850 BTCC sedan. Kjenner godt han som har den nå. Den bilen sto på volvo museet før. Før hadde han den grå S40 BTCC bilen som det er bilde av. Han bytta den i den 850 som han har nå. Så den bilen er litt spesiell ja.. Eg bare elsker den rød/orange 240 turboen. Feteste bilen. Var bare helt sykt rått instrumentene i Gr. A bilen. Volvo gjør det så jævla enkelt!! Sjef!!! Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Den bilen du snakker om var en 850 BTCC sedan. Kjenner godt han som har den nå. Den bilen sto på volvo museet før. Før hadde han den grå S40 BTCC bilen som det er bilde av. Han bytta den i den 850 som han har nå. Så den bilen er litt spesiell ja.. Eg bare elsker den rød/orange 240 turboen. Feteste bilen. Var bare helt sykt rått instrumentene i Gr. A bilen. Volvo gjør det så jævla enkelt!! Sjef!!! Det var det råeste ja.....du skulle sett instrumentene i 760 gr.a bilen....hærregud. Synd den var låst. Så ut som en romferje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg