Hilmar Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Pratet med ei som hadde ei mor som dreiv et slikt begravnings opplegg og hadde en "143" Denne dro hun på skroten med fordi hun skulle fornye bilstallen sin. Var visstnok i veldig bra stand. Faen, blir sint da jeg hører om slikt. triste greier, men bra du tar vare på din da, blir sikkert show nor denne kommer sidelengs på et eller annet blitreff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 link til stort detaljbilde. Og i "varerommet" må det være en vegg-til-vegg madrass eller vannseng :afro Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Som motor kunne du jo gått for V8.Trenger ikke være en med hav av hk. Er ingenting som lav rumling når en kommer trillende med litt djevelske motiver og Ozzy på full guff vampire Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Tenkte på noe skikkelig grymt og ekkel motiv lakkering. I frontruta: DeadManDriving eller noe slik. Vil ha opp/ned korset på bakdøra eller på taket. Men på taket kan det lett bli tatt som et vanlig. Og det kan vi ikke ha noe av. Så skal jeg på Gatebil i full Satanist outfit ;) Tut og headbang ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Som motor kunne du jo gått for V8.Trenger ikke være en med hav av hk.Er ingenting som lav rumling når en kommer trillende med litt djevelske motiver og Ozzy på full guff vampire Hehe har lekt med tanken. Hadde planer om en twin turbo V8 i andre volvoen og da sette den V8 der med NOS i denne. Men blir helvetes mye bygging ;) Så tenkte bare jeg skulle trimme opp V8 litt mer og la den være der den er. Satse på litt nyere turbo motor i denne. Men for all del. Har jo ikke begynt enda ;) Men etter nyttår så kan det hende jeg henter meg en amerikansk likbil. En cadillac, og da trenger jeg jo ikke V8 i denne Likbilen. Me får sjå..... Edit: Ozzy er ikke hardt nok ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Og i "varerommet" må det være en vegg-til-vegg madrass eller vannseng :afro Hva med rosa fluffy pimp seng? LoL Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 detta blir konge HP-freak ikke V8 i likbil????????? C mon a HP! HP without V8 = not enough HP! :P Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 detta blir konge HP-freakikke V8 i likbil????????? C mon a HP! HP without V8 = not enough HP! :P Mvh Erik Hahahaha vi får se, vi får se. Kommer jeg over en twin turbo billig så er valget lett. Da blir det V8 i dem begge. Og heller da en turbo i den vanlige 245 ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST 2FØRTI Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 likbilen fortjener 8'r! onfiredevi ekte 8'r vrææl passer bedre enn phhhssssttt til denne syns jeg Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 likbilen fortjener 8'r! onfiredevi ekte 8'r vrææl passer bedre enn phhhssssttt til denne syns jeg Hehe men da blir det så mye mer ombygging da ;) Men blir så klart billigere. Men også dyrere i drift. Hmmmm får se. For akkurat nå, for første gang, er det flere som vil at jeg skal sette i V8 i denne Volvoen enn å beholde den "orginal" med volvo deler. For har muligens en veldig fin V8 med 240 hk for hånd. En veldig ny motor ;) Edit: Fortsatt litt sur på deg for at du ombestemte deg å selge bilen din til meg ;) Hehe leeenge siden ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Jeg synest du skal kjøpe en kiste. Kisten bør ha plexiglass-vindu og inni der kan du ha fett anlegg.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Jeg synest du skal kjøpe en kiste.Kisten bør ha plexiglass-vindu og inni der kan du ha fett anlegg.. Problemet da er at alle skinnene og slikt baki der er kastet ut. Og da hadde jeg ikke fått i bakseter ;) Men i den amerikanske så skal jeg noe slikt :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TvåFyraTvå Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Fy flate.. Kan bli rått detta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Fy flate.. Kan bli rått detta! Jupp håper på det. Har muligens fått sporet opp et verksted jeg skal høre om jeg kan få leie. Er visstnok stort nok til å ha noen biler i og eieren trenger penger hele tiden ;) Så skal se om jeg får tak i han i løpet av helgen! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Blir sjef detta her Hp... Derfor du ville selge felger til meg ja... er jo jp felger på vogna også...sjef:) Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg