TeeBone Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hei. Noen som har prøvd å bytte fra B3 panser, til B4? Eller vet noe om dette? Mener jeg så en post om det for en stund siden, men kan ikke finne den igjen. Er det mye tilpassing, noe mer enn panseret som trengs osv? Takk for svar. :) Siter 'Audi for stoltheten, Quattro for sikkerheten og turbo for morsomheten.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Spekulerer litt på dette selv.. Vet iallefall at frontlyktene ikke passer helt overens, hverken Coupe\90 eller 80-lyktene. Skjermene på 90\80 er også ulike fra B4, men jeg tror de er like på Coupe. Ellers må det byttes låsestykke for panserlåsen, men bortsett fra dette tror jeg ikke det skal så mye til. Er langt fra sikker på dette, men det er sånn jeg har forstått det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 du trenger nye lykter, "Lås" til å montere på t-stykket (bak grillen) , nytt panser og skjermer :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 høres ut som mye jobb, men resultatet er jo genialt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Ring eller send mail til Norskbildelsenter, når jeg hadde coupe så vurderte jeg bytte fra b3 til b4 panser og sendte da mail til de folka. Ba dem sette sammen "pakke" med ALT jeg trengte for ombygging og det gjorde de :) Tror den totale prisen kom på rundt 5-6.000,- Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Blir kanskje litt rart med de "fine hjulbuene forran" og de gamle som ikke er så brede bak......ser ut som det blir litt forskjell på for og bak buer da!!! Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeBone Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Aha. =) Da vet jeg i hvertfall hva som må til. Og ja, jeg er enig med deg om det med hjulbuene. Får bare kjøpe bak og da :p Siter 'Audi for stoltheten, Quattro for sikkerheten og turbo for morsomheten.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg