Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nope, ingen bur gitt.... har omp glassfiber stoler og willans 3" 6 punks seler ( men har fjernet de to stroppene mellom beina..)

 

men skulle nok ha funnet på noe ang vekta på den.. er kjipt og cruse rundt i en bil på 1400kg..:aug: (men den er ivertfall gode 100kg lettere en org da..birthday

 

( bilen min veier jo faktisk 1.5X din :heyyou: )

 

1400kg... er jo reine lettvekter`n det, hehe... Har jo fått letta min ned til ca 1900kg nå... hehe

 

frrest.jpg

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1400kg... er jo reine lettvekter`n det, hehe... Har jo fått letta min ned til ca 1900kg nå... hehe

 

frrest.jpg

 

 

hehe.. det er jo over 2 ganger hva bilen til polo20VT veier det jo..:respect

 

driver og irriterer meg over alle tingene som må inn i bilen som veier masse! veide 4 punkts selene i dag! og de veide faen meg 5kg! det var MYEfor et par sæler!:hvaskjera

her må det finnes på noe lurt...:deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. det er jo over 2 ganger hva bilen til polo20VT veier det jo..:respect

 

driver og irriterer meg over alle tingene som må inn i bilen som veier masse! veide 4 punkts selene i dag! og de veide faen meg 5kg! det var MYEfor et par sæler!:hvaskjera

her må det finnes på noe lurt...:deng

 

Tenker på det samme jeg. Skal jo bytte ute det "lille" panseret , med ett i glassfiber... hjelper jo litt, men så var det planer om bur, men de røra veier mye...:puke:

Å hvis jeg skal putte inn 4 punkt seler til alle, så er det jo 6stk av de åsså... hehe. (men vi får se hvor det bærer til slutt, skal jo i utgangspungtet være en hyggelig slurebil) :thumb

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bead: Kassa ble jo så god som ny jo, bra jobba:thanks

skal ned å ta en titt etterpå. Det andre ble vel like bra regner jeg med:thumb

 

 

BB 454: Tror bilen vil kle et bur veldig godt, den ser jo så slem ut utvendig. Må jo fortsette med den samme stilen inni bilen også:thumb

 

 

Sleeper: Må komme deg te Sverrige i påska ja, der det skjer.

Reiser ned på torsdags morran og hjem igjen mandags kvelden. Blir mange dager med bare bil det, kan du tenke deg noe bedre da:happyhappy:

 

En fin annledning til å samle litt innspirasjon og få nye ideer til hva en kan gjøre videre. Pluss at det er mulig å få handla en del gobiter til sterkt reduserte priser. Hvem vet kanskje svaret på hvordan du skal få bilen din til å bli en lettvekter ligger i Sverrige:cool:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

BB 454: Tror bilen vil kle et bur veldig godt, den ser jo så slem ut utvendig. Må jo fortsette med den samme stilen inni bilen også:thumb

 

 

 

Joda, Skal vel fullføre hele bilen til slutt... men ikke alle som har penger til å ta alt på en gang :)

Men blir nok lenge til jeg kan matche Polo`n, hvis man tenker hk i forhold til kg... hehe! :bok:

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår