Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:fatality:

 

well well mr Ford lover! i guess some parts of u allready are? since u been drivin a ford`n shit! :fatality:

 

hehe.. syns det er rart vis ford skal være så dårlig som det er... er jo fanmeg eneste merket jeg har hatt(av mange) som faktisk har tålt julingen jeg ofte utsetter en bil for.. ;)

 

så i'd rather push my ford than drive a Chevy.. :D:boxers

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. syns det er rart vis ford skal være så dårlig som det er... er jo fanmeg eneste merket jeg har hatt(av mange) som faktisk har tålt julingen jeg ofte utsetter en bil for.. ;)

 

så i'd rather push my ford than drive a Chevy.. :D:boxers

 

si det når du kjøper deg en ordentlig ford iallefall da :puke:

nei nå må vi slutte å krangle her! du er jo crew å greier! pleace dont kick me out! ill promis ill be good! :D

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Svoger (Guttungen) bygger 69`142 med 240 Bakaksel med brems og store 240 Bremsene modifiserte for og passe på 142.

Så da tenkte vi at en 5 trinns fra 240 hadde vært fint spes i utgave sint da den skal 2.2L med sinte deler oppi.

 

Bygget har stått stille en stund men etter et lite kraft tak i helga håper vi på at bilen er på veien til is sessongen er i gang.

 

Era

 

Så flott at Blåmann kommer på veien igjen da. :) Men kan dere være så venlig å montere sikkerhetbeltene forskriftsmessig denne gangen? Det var litt i overkant interressant å sitte på med guttungen da han sladda rundt utpå torød, med det ene forhjulet i lufta over en grøft, uten skikkelige belter....

 

@Eika: Det er en kar oppi Andebu utenfor Tønsberg, som sveiser alu og andre vanskelige ting. Han sveisa vannpumpehuset mitt for 5 år siden, og det er like fint i dag :)

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den der var bare frekk *stikke i høyrearmen med en rokkepigg* håper du har dame de neste 6mnd :D:D:D

 

det har jeg vettu.. hun heter "lefty" :D populært kallenavn på venstre armen.. ;D

men har dame også så null stress.. ;)

 

si det når du kjøper deg en ordentlig ford iallefall da :puke:

nei nå må vi slutte å krangle her! du er jo crew å greier! pleace dont kick me out! ill promis ill be good! :D

 

hehe.. :) har aldri vært plaget med ford så har ikke noe imot dem.. ser ut som det blir ganske ny mondeo stv på meg om ikke så alt for lenge.. blir godt med ny bil og diesel.. :)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er full sving me fargevalget på bilen min ser jeg!

Prøver å banke bead i huet å si at den ikke skal bli rosa, men han kikker bare på meg med et sånt mystisk smil, akkuratt som om han pønsker på noe! Liker ikke det helt :/

 

hihi!

Men hva syntes folket? Hva slags farge syntes dere mantaen skal få?

 

Råsa. Er jo helt enig med bead lock der men vil du ikke ha den fargen så ikke la den stå hos bead for lenge for da blir det rosa ikke den fargen du vil ha. :hvaskjera

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår