Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Se der ja! Det var noe skikkelige bummiklumper dere hadde satt på der da... :thumb Kan jeg spørre hva dimmen er? Jeg går ut fra at Luzi kun skal bruke denne til rett-frem, siden Firebirden kan kjøre rundt-rundt? :wonder Og, som vanlig: Blir det skilt på denne, eller henger? :D

 

Dekkenen er 33x18,5x15 (tot.høydeXbreddeXfelgdim. tommer selvsagt)

Denne bilen egner seg lite til å kjøre fort i svinger med, men rett frem burde den duge. ;)

Skilt, ja det skal vi ha! Jeg har fått "forhåndsgodkjent" denne bilen, dvs at BT har sett på bilen og gått gjennom alt sammen med meg. Så det burde ikke bli noe problem, jeg jobber litt med FB'n om dagen oxo... BT er ikke noe begeistret for at bilen mangler dører, noen som vet om andre biler uten dører som er godkjent i norge?

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er jo helt genialt at det faktisk går an å få skilt på noe slikt! :pray Dere får ha lykke til med Flammefuggær'n og! onfiredevi Når det først er snakk om den... Har dere fått festa toppene? Mener å huske gjengene gikk?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Har jeg å gjort...... må få utnyttet plassen maksimalt!

 

d10000548fa.jpg happyhappy

Kjerring å unger ville ha hest og stall, jeg ville ha verksted, derfor kjøpte vi småbruk. Kjerring og unger fikk stall og hest,men det var ikke mulig å lage verksted i den gamle låven. Så da må peisestua vente noen år,har ikke løst på peisstue alikevel :lol Hadde ikke disse to Buickene vært noe for deg å reparere å selge? :cab

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en grom tråd, har fulgt litt med på denne tråden en stund nå og jeg må si jeg er imponert. Har alltid vært interessert i amcar, men pengene har aldri strukket til for å få tak i et eksemplar, så får vel følge med på hva dere "store" gutta driver med på den fronten.

 

Mener jeg så Chevy pick up'en din på liertoppen kjøpesenter i dag, må si jeg er mektig imponert over lakk jobben på den bilen, selv om den kanskje var litt møkkete da men.

 

Med vennlig hilsen en stor beundrer av alt arbeidet dere får til, er og morro å se at dere kan ha det gøy utenom og.

Member of Midnightclub

 

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det nå dissa små Chevy pickupene heter...? De som det ofte står 454SS på siden av.. Vaffal, det er en her i nærheten av hvor jeg bor som bygger en sånn en... Lav som et uvær! Har bestillt motor til den fra statene, over 1500 hk.. Skal se om jeg kan få tatt noen bilder av den, den er ulta-rå!! :peace:

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår