Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

å he he

 

.

Tenkte vis du skal lakkere flammer på en bil så må du vel matte lakken for å ungå riper??

 

Eller åssen gjør en dette.

 

Hvor lang tid kan en vente på en ferdig lakka bil til en f.eks motivlakkere uten å matte ned. F.eks temp 20g celsius

 

Forstår fortsatt lite, men skal en lakke flammer så må en jo matte overflaten med f.eks.800 for å få nye lakken til å feste....

 

unngå riper?????

Hvor lang tid kan en vente på en ferdig lakka bil til en f.eks motivlakkere uten å matte ned. F.eks temp 20g celsius

 

Ke? Forklaring...:jackinbox:

vet ikke om jeg er dom, men den setningen er litt tung å forstå...

Neste gang .... les gjennom det du skriver!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han lurer på hvor lenge lakken på bilen må tørke før du kan begynne å teipe opp og lakke flammer.. Men IKKE sikker :P

 

 

eh... ja... for å svare på det, så trenger en tynnerbase lakk ca 30-45 min å tørke for å være tørr nok til å teipe på, litt avhengig av temp og utlufting....

 

Er det vannbase, så må en legge basislakkfarbloss, som da binder vannbasen, så når det er tørt, så kan en teipe oppå den å...

 

:magic:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**** den rodden var digg... noen som har peil ka motor som driver den?

 

det var iallefall en 440 med STOR blower i den! men motoren sto til salgs tidligere her, og det ser ut som det ikke er samme motoren som skjuler seg under "huven" på den lengre.. så jeg vet ikke!

 

har gått 9,99 med 440`n, la oss håpe at det blir noe ENDA råere frammi der :D

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du/dere på deg/dere oppdrag ? Feks bygge om en volvo pv til V8 og bredde den i metall ? Hadde vært greit å fått ting gjort ordentlig hvis man først skulle gjort det.. :)

Det kan vi sikkert fikse...

Har jo levd av dette i noen år får man ble fanget på Auto,n...

Men vi har liten med tid fram til hjul!

For det er 5 biler som skal være klare før det....

Men har du tid så har vi både kunnskap og verktøy til å løse mange problemer...:spin

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår