Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Det er visst ikke verdens raskeste bmw allikevel, verdens raskeste bmw med bmw motor er mer riktig.

http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=3530&highlight=

Ja,men da er det verdensraskeste BMW da?

:D

 

Verdens raskeste Chevrolet, ville jo ikke ha vært det vis det sto en ford motor oppi der... Ikke sant?

 

Hadde ALDRI fortalt om verdens raskeste chevrolet vis det hadde vært en ford/mopar motor oppi der..:puke: :puke: :puke:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja... du vet å jeg mener om det......:puke:

 

Merkelig hvorfor du, gammern, 350 bowtei ikke har slike motorer i ALLE bilene sine....

Har det noe med at de er mye dyrere enn en vanlig 454 for tiden?

Flesteparten av blockene er bare skrot?

Å finner du ei block så skal de ha 5-10 for block, ja da kan en jo liksågodt kjøpe en storkubbiksbunn rett fra USA....

 

Det der med at disse motorene er turtallsmotorer??

Nå....jo større jo bedre..... ALLTID!

 

En 454 , riktige 350 hk motor i malibun..... Da tror jeg Mr Malibu kan fortsette sluringa si til evig tid....:D

 

Ja, den 350 CamaroCab..... den skal ut av verkstedet....på Palle!

:D

Jeg har jo en 396cid jeg.. ;) Men den blir nok byttet ut med en 427 ellerno.. ;)

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med en 454cid? bare et generelt spm, er 396 og 427 bedre på noen måte ? hva er eventuelt bedre... :watchout

Hovedforskjellen på 454 og 396/427 er slaglengden, jeg har jo selvsagt subjektive meninger om dette... Jeg liker rappe og turtallsvillige motorer, derfor går jeg for kort slag og heller mere borring. ;) Motorer med mere slag er artig det oxo, men jeg har prøvd, og anbefaler det jeg syntes er best. Kommer jo selvsagt ann på hva planene med motoren er, jeg skal ha kort slag og turtall, med manuell kasse i Firebirden min.

I Pro Street Camaroen blir det max i form av slag og borring, gjerne oxo presse... Og deretter ei preppa aut.kasse.

I 83 Camaroen blir det smallblock 350, og ikke 383, fordi jeg vil ha en lett motor som er rapp og turtallsvillig, og manuell girkasse i denne oxo. Trenger ikke mere effekt enn det jeg kan lure ut av en liten en. Kunne jo kjøpt veiv med 3.750 slag isteden, kostet det samme, men da blir det langt slag igjen. Så jeg gikk for 3.500 (slag) x 4.030 (dvs std 350 + .030 overborr). Byttet ut 5.7" org rådelengde med 6" Råder, alu topper, alu innsug, datasprut...

Må egentlig bare prøve selv, og velge det man liker...

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må sette meg ned å skrive en etterlysning til BT, de har ikke gitt meg svar enda.. og det er snart en uke siden jeg skulle hatt det. ;) Så skriver brev i morgen...

 

 

Det sa du på lørdag og... ;) Men da var du jo litt fin i farta, prøvde å få meg til å bruke bleie å sånn.... :boxers

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte jeg LS6 sb 427 cid ,hel alu fra nye corvetta?

 

Den heter LS7 den Bead ;-)

 

505hk, titan råder og innsugs ventiler, tørrsump og coatings rundtforbi i motoren er bare noen av goodisene på denne motoren.

 

Ut med farfar kammen, og i med en ganske gatevennlig kam fra CompCams og et sett med longtube headers, så har du lett 600 gamper i motoren ;-)

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for det , skal prøve å få tak i en vass motor til en grei pris så den slurer litt he he ...

kjøpte bilen med greit anlegg med en 12" og div annet , er også senket med 225-60-14 bak og 205-60-14 foran , 2 skinn stoler fra bmw står det i den , gt ratt, er stål breddet og skjørter i stål ...

skal nå fikse noe vann lekasje på bilen på jobb,

er også noe annet små snaks på gang , line lock hehe :)

 

 

Den er SJEF!!!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo en 396cid jeg.. ;) Men den blir nok byttet ut med en 427 ellerno.. ;)

var helt rått å se firebird en live..vart jo skremt jo;) .. må ordne seg med skilter.. hardt å være hangaround i dudez..hi hi her er noen tøffe biler..en råsa og :) http://forums.godragracing.com/viewtopic.php?t=41804 ... amazonen var konge.....den svarte over her

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår