Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hva med meg'a....??

 

jaja....:hellothere:

 

 

 

 

Hjulebord innbetaling på konto!

 

7153.10.31584 (DnB)

 

 

Kroner 300 per person!

 

Middag,dessert og "en sterk en" ved ankomst!

 

 

Å GLEM IKKE HVEM BETALINGEN ER FRA!:wonder:

 

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

1.Bead-lock :D

2.SirKim, (Sir-Hastverk)

3.Polo20VT :D

4.MrMalibu

5.CamaroCab

6.Luzifer

7.Onkel T

8.Era

9.BB454 :D

10.Slegga-Racing :D

11.Ratata

12.Guttungen

13.Odd

14.Ina

15.Terje

16.Eika

17.Caliber.

18.SSPerf.

19.SSPerf.

20.SSPerf.

21.SSPerf.

22.SSPerf.

23.Berglund. (Stockholm) :D

24.Tom . (Stockholm) :D

25.Ronny.

26.gammer´n.

27.Camarogeddon.

28.Bentsen. :D

29.TORE TURBBO.:D

30. Glenn L.

31.Kristian.

32.Paal C.

 

:D = Betalt!

 

 

 

MAX 45!!!!

 

 

Det drar seg til!

 

Må dere kjappe dere!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

noen her som vet hva et halvbur i en gammal toyota kommer til og veie? noen som kan sveise det inn for en grei penge?

 

anyone?:klovn: :wonder:

 

jada..jada.... :D

 

veier?

 

ikke mye, men du trenger vel da hovedbøyle i 45 mm og to rør bakover i 43mm?

 

Hva skal vi tippe her da? Luzifer, hva tror du?

 

10-15 kg?

 

Plunder med sveisingen? det fikser vel vi vis du ønsker...

 

Men det hjulebordet og deg???:chairshot

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe formening om 60 ft og 1/8 mile tider? Snakka med Samuelson på Mantorp og han kjørte vel omtrent samme 60ft som oss, men med mere motorkraft da selvfølgelig. SEr for meg at turbo bilene har større akselerasjon de siste 200 meterne enn i allefall bensin/lystgass bilene.

 

Sitter med samme inntrykk som deg ang 60 ft og 1/8 mile.

Slutthastigheta på turbobilene pleier å ligge høyere.

I år har de raskeste pressebilene ligge på 6,0 tider og 235+ MPH

Hva er det dere har på 60 ft og 1/8 på Camaro'n?

 

Fant noe info om Mike Moran:

 

Later Thursday night as the staging lanes were closed, Moran and crew rolled into the water box for one last attempt that day.

With the air 250-feet below sea level and the track temperature optimum, Mike fired "the shot heard around the world" as he ran an incredible 6.26 at 239.70 mph.

 

His incrementals were 1.06, 2.83, and 4.19 at 184.

 

Proving it wasn't a fluke, he came back on Friday night in very similar conditions and backed it up with an equally impressive 6.25/236.84 with incrementals of 1.05, 2.83, and 4.18 at 185.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada..jada.... :D

 

veier?

 

ikke mye, men du trenger vel da hovedbøyle i 45 mm og to rør bakover i 43mm?

 

Hva skal vi tippe her da? Luzifer, hva tror du?

 

10-15 kg?

 

Plunder med sveisingen? det fikser vel vi vis du ønsker...

 

Men det hjulebordet og deg???:chairshot

Tipper rundt 10kg, 7-800kr i rør + jobb. Kommer veldig ann på dim. du vil bruke. Jeg har noe 38x2.5 liggende med riktig specs. Det røret koster litt mere enn feks 43x3, men det er lettere da. ;) Hovedbøyle lagde jeg av 50x3 der er kravet 45x2.5/50x2.

Reglementet finner du her: http://www.bilsport.no/reglement/regl_2006/Generelle%20sikkerhetsbestemmelser%20rally%20og%20HA.pdf

Bur finner du på side 8 og utover...

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 70 4 dørsen er vel ikke noe gobil...:fire:

 

Men den 68 er go, men dyr, å fryktelig farge på interiøret....:chicken:

 

du svarte ikke om hva du mente om den fiaten da

 

 

men skulle jeg hatt den, måtte det vært minst 90l :naaaws i den for att det skulle gå . eller som jore bil. Panda med 4x4 hadde vært noe bare satt en volvo motor i den

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada..jada.... :D

 

veier?

 

ikke mye, men du trenger vel da hovedbøyle i 45 mm og to rør bakover i 43mm?

 

Hva skal vi tippe her da? Luzifer, hva tror du?

 

10-15 kg?

 

Plunder med sveisingen? det fikser vel vi vis du ønsker...

 

Men det hjulebordet og deg???:chairshot

 

hm... høres bra ut..vil ha hovedbøyle, 2 rør bakover og et på tvers tilog feste belter i...

hva skal du eller luzifer ha for og bøye og sveise inn da?( jeg demonterer alt som trengs så det er bareog sveise og tilpasse....)

 

( kan godt ta det på PM hvis dere vil..)

 

 

ang hjulebordet så var polo20vt til og masa litt på meg i går, får se hvordan det blir, har mye og gjøre for tiden... :crazysant: :crazysant: babyhmm? men skal se hva jeg får til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... høres bra ut..vil ha hovedbøyle, 2 rør bakover og et på tvers tilog feste belter i...

hva skal du eller luzifer ha for og bøye og sveise inn da?( jeg demonterer alt som trengs så det er bareog sveise og tilpasse....)

 

( kan godt ta det på PM hvis dere vil..)

 

 

ang hjulebordet så var polo20vt til og masa litt på meg i går, får se hvordan det blir, har mye og gjøre for tiden... :crazysant: :crazysant: babyhmm? men skal se hva jeg får til...

 

vi får ta en :chairshot da ser du om den prisen:D

 

Men vi fikser det plutselig rundt hjul!

 

Ikke sant luzifer... tar den samtidig med Camaron din.!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA har turbo bilene gjort det bra i prostreet racing. IHRA har ikke turbo biler og NHRA ber inn biler. stort sett presse og 1 til 2 lystgassteam.

Tror annette summer har kjørt under 6,4 men den bilen er veldig enten eller...

 

Mike Moran har vel en 6.259 og 239 mph. Tror det er det raskeste foreløpig.

 

Pata pers har kjøpt brad andersons gamle 68 camaro som jay payne kjørte.

 

Hvordan er reglene for turbo biler i pro mod? det er vell ikke lov å spole opp snurrene ved hjelp av lystgass i starten engang sikkert?

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår