Gå til innhold

LadiesFirst sin 850

Ranger emnet


weltzin

Anbefalte innlegg

  • Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå syns eg dåke e litt stygge her..

folk må nå få gjera med bilane sine som dei sjøl vil.

13 toms hjul? felgene fins vel berre i 15, 16 og 17 i følge martins.no

Senk va vel grunne til at LadiesFirst starta den andre tråden..

 

Weltzin

01 BMW 320 Ci

-x 93 Volvo 850 GLE

-x 89 Sierra iS

-x 87 Audi 80 1.8e

-x 83 Sierra 2.0L R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der va bildene på plass ja... takk for hjelpa... grunnen til eg starta den andre linken va jo pga av senking!!!!! vis du hadde gidda følgt litt me så hadde du jo fått me deg d... stylinga kommer til både 240 og 850 i følge bcb...... det er 17" BM foggia felger som står på den nå... eg er i vertfall fornøyd me den .. så dere får bare meine ka dere vill... noen liker orginalt og andre ikke.. eg liker minst muli orginalt.. fikk masse skryt av deb når den stod på rudskogen, så d var gøy....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser jo bra ut den, men den stylinga der hører ikke hjemme på den bilen!

Hvis du ser på bilen i sin helhet ser en jo at dem fangerane der ikke harmonerer med resten av utseendet på bilen, totalt miss spørr du meg!!

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du er fornøyd med bilen din, for det der er noe av det styggeste jeg har sett av styling på 850.

Jeg må nok desverre si meg enig...men det jo litt smak og behag og, personlig liker jeg det cleant strøkent og forseggjort uten plastik..noen liker det andre. Uansett finnes det jo out a way mange plastik-kit til 850 som er hvassere enn det der, blei litt "overkill" for min del!;)

Men liker du bilen din så skal du stå på ditt og gjøre ting som du vil! *respekt*

Fast, faster, to fast, DEAD!

 

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er jo heller ikke noe fan av plast, men faktumet at det faktiskt er EI JENTE som har eier bilen, får meg til å glemme alt som heter plast og alt mulig annet også!!

 

men med en tomme og to større felger, og kraftig senk, så blir bilen veldig mye finere! men det er jo allerde planlagt så...

 

gleder meg til å se mer til dene bilen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår