Gå til innhold

LadiesFirst sin 850

Ranger emnet


weltzin

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

850 er lav på filmen. jg ville ha stylinga på først i lag me felger for å se hvor mye jg ville senke den , og i tillegg være kjørbar etterpå..

ja, man kan vel ikke senke for mye i ølen??

 

jeg har selv kjørt min 242r6 der, da før den ble r6...

litt av noen rallyveier rundtom :P

 

men folkens: kul an' med DESTRUKTIV KRITIKK!

 

ikke skrem vekk de få volvojentene vi har :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, man kan vel ikke senke for mye i ølen??

 

jeg har selv kjørt min 242r6 der, da før den ble r6...

litt av noen rallyveier rundtom :P

 

men folkens: kul an' med DESTRUKTIV KRITIKK!

 

ikke skrem vekk de få volvojentene vi har :P

 

er det virkelig så stort med sekser under huven at bilen din ikke lenger er en 242, men 242r6? tror ikke det er noen her på forumet som ikke har fått med seg dette nå..

 

men monica, få ut noen bilder av intriøret!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det virkelig så stort med sekser under huven at bilen din ikke lenger er en 242, men 242r6? tror ikke det er noen her på forumet som ikke har fått med seg dette nå..

 

men monica, få ut noen bilder av intriøret!?

Om du vil nevne bilen din slik "VOLVO 740 med div mods..motor kommer;)", skal jeg ikke si noe på det.. selv om "div. mods..motor kommer;)" sier nothing at all. Vi har jo alle motor? Er det så stort?

 

242r6 er hittil et rimelig unikt prosjektnavn og det forklarer samtidig prosjektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh jeg omtaler bilen min som "biln min", volvo'n, eller 740ien, ikke 740bilsteinipdlesjøMASk&nearthquake, da det fremdeles bare er en 740..

Om du har lyst å spikke flis, kan vi gjøre det et annet sted.

 

Der kan vi også diskutere fargen på ringeklokken din, hvilket merke oppvaskmiddel du bruker og om du ikke liker å kjøpe poser på rema-1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt konge at ei jente satser såpass på bilen sin jeg!! Stå på ..all kreditt der ja=)

 

Siden senk og sånt er planlagt blir den nok evldig tøff. 850 er kul bil. Jeg kan si meg enig i at bakfangeren ikke passet helt. Men fronten og det var fint.

Uansett, som flere har sagt. Du har din stil, smak osv. Så lenge du er fornøyd er jeg fornøyd ;) heh..Det er jo tross alt din bil!

 

Lykke til videre

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve å få lagt ut noen bilder av intriøret en dag... takker for alt d positive... har jort litt mer me den nå... men skal jere meg heilt ferdige me den som snart som mulig , så får eg se om eg legge ut noen nye bilder av den.. gleder meg til å ha 850en på veien ijenn å reise rundt på treff å nyte sommeren happyhappy mvh Monika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg kommer på rudskogen, er jo største høydepunkta me året!!!... så då må du bare stikke bort å hilse på... bare kjekt d.... mvh Monika happyhappy

 

Blir nok nødt til å stikke bortom da...Kommer vel trillende i tyskerbrakka mi jeg da. Eller en god gammal 240 :P

Mulig 240'en skal på banen også da. Tror det blir morro

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg kommer på rudskogen, er jo største høydepunkta me året!!!... så då må du bare stikke bort å hilse på... bare kjekt d.... mvh Monika happyhappy

 

ja jeg kommer nok i halvferdig Omega b med et eksos annleg som bråker noe inn i helvete hehe så du hører vis jeg kommer :)

 

skal du sove på party campen??det skal jeg :)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår