Gå til innhold

LadiesFirst sin 850

Ranger emnet


weltzin

Anbefalte innlegg

drit i den diskusjonen da gutta!

 

hva er årets planer da ladies first?

 

og etter å ha sett på bildene igjen, og sett den på gatebil filmen så synes jeg den faktisk er ganske pen :)

eneste er jo senking som jeg mener hører hjemme på volvoer :) ( min er jo RELATIVT høy nå før senk )

 

 

God kveld :)

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal se om eg ikke skal legge ut bilde av bilen og meg:roll: takk for alt d positive om 850en... planene for den er å skifte felger... det skjer forhåpentlivis neste helg vis felgene er komt til norge... så er d max senk iforrhold t ka som går an me dei nye felgene... kanskje må eg valse den litt for å få plass til felgene..ei tak vinge.. nett kjøpt dvd anlegg som skal monteres i bilen... så skal d felles ned forsterkerer baki og prøve å lage d litt tøft.. og litt div små ting til... bla strobe grøftelys er montert+++ så det skal bli kjekt å få den ferdi til rudskogen i sommer.. gleder meg vilt.happyhappy mvh Monika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da blir det T5 da?

så da blir det bra.. håper jeg får tid til å komme på flest mulige gatebil stevner. men er litt vansklig pga armyn :(

 

 

pen bil. gleder meg til du får gjort alt du vil :)

 

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du KjØrer En Camery Fra 1883

 

Jeg Hadde Vel Ikke Snakket For HØyt.

 

For det første, lær deg å skrive. For det andre, lær å lese.

 

Det er en 1987 modell, tviler på de hadde CAMRY (ikke camery) i 1883.

 

Og en ting til, jeg har ikke lagt ut bilen min her heller. For jeg vet at bilen min er stygg. Men den ser iallfall ikke ut som en UFO, sånn som den stygge stylinga på 850'en er. Er noe som heter ytringsfrihet i Norge, og da må jeg kunne si min mening uten at du skal begynne å grine?blah

 

Og en ting til, Omega er ikke akkurat noe superfet bil det heller.

Men nok om det, så lenge kjerringa er fornøyd med bilen sin så værsågod.

Ha en fin dag.

 

MVH ovlov86

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA :)

 

Jeg veit ikke helt hva jeg skal si (holder egentlig på og le meg i hjel :)!hahahah)

 

er det egetligt noe og skrive.

 

må bare si.Lærte og skrive gjorde jeg på skolen for en haug med år siden. og ja jeg griner som faen for at du disser ufo fangerne til ladies first hehe må du bare skjønne at det er noen som ikke har dame og prøver og god snakke litt med jentene :) hehe jente pluss bil inntrisert hvor ofte finner man det:)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår