Gå til innhold

LadiesFirst sin 850

Ranger emnet


weltzin

Anbefalte innlegg

syns ladies first sin 850 er kanonfine eg.ikke den samme stylinga alle bruker det er bra for den er det nok av.syns det er litt frekkt og skrive så nedlatende om 850en til ladies first.hmm blir bare litt trekkt av sånnt når endeli ei jente bruker masse tid på bil og så kommer det bare stygge kommentarer,er da positivt att det er ei styling som ikke er lik alle andre og i tilegg er stili og sjå på.går da masse vis av 850er med den "vanlige"stylingen.gått ikke alle føller strømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det er tøft med kvinnfolk som holder på med bilene sine :) Og alle har som sagt forskjellig smak.Men må inrømme at jeg aldri har likt denne typen styling siden den ser ut til å tilhøre en UFO.Den blir alt for ekstrem og rund iforhold til resten av bilen som har en del kanter....Ser det særlig godt på di 2 bildene jeg har lagt ut her.For mye tomrom på bakfangeren og fronten ser for meg ut som den vil "drukne" når man kommer under grillen...Blir for mye hull og svinger hit og dit til at den skal passe bilen ellers.Men det viktigste er jo at du som eier bilen er fornøyd med den :)

 

ny%20vaska%201151.jpg

 

rudskogen%20132.jpg

 

Personlig hadde jeg heller bestilt pakke fra Hällsjö Styling :)

 

Lykke til videre med bilen din :kiss

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ladies first sin 850 er kanonfine eg.ikke den samme stylinga alle bruker det er bra for den er det nok av.syns det er litt frekkt og skrive så nedlatende om 850en til ladies first.hmm blir bare litt trekkt av sånnt når endeli ei jente bruker masse tid på bil og så kommer det bare stygge kommentarer,er da positivt att det er ei styling som ikke er lik alle andre og i tilegg er stili og sjå på.går da masse vis av 850er med den "vanlige"stylingen.gått ikke alle føller strømmen.

Helt enig! Så fort noen gjør det på en sin måte blir det bare masse sure miner! Kan vel bare holde kjeft i steden. De som kommer med sånne innlegg har skjeldent rare greiene av bil selv.. Syns selv bilen er meget spessiell. Stå på!

90 Bmw 318is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takkk for d.. spesiellt til alufell :thumb .... merker at det er skjeldent noen skyter over noen andre sine biler her på forumet, bare snakk om å tro at dei selv er så mye bedre...er langt i fra ferdig me bilen... det er mye som gjenstår enda... den er nå satt inn for vinteren... så nå begynne eg vel snart på dei nye prosjekta... så det ser eg fremm til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke derfor man legger ut tråd om bilen sin da?for at folk skal si hva di mener?er jo da ikke rett om alle skulle sagt noe di ikke mener... :confused: er jo ditt valg hva du gjør med bilen din og liker du den er jo det topp :) men er vell ikke alle biler du heller har sett som du synes ser bra ut?jeg liker hvertfall ikke lyge,som å sitte å si ting jeg ikke synes er pent er det...min mening.

 

MIN MENING: Plast og Son = dukenukem Er ikke pen på 240 heller den plasten...er for voldsom

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner han som har prototypen til stylingen din iallefall, står på en feeet '77 volvo 244 som vi har fartet litt på treff med... Disse dere svenskene plast&son som kjøpte det opp vell:) Fronten syns jeg er veldig pen på 244en, helt grei på din. Bakfangeren ser altfor brutal ut på både din og 244en etter min mening...

 

EDIT: Nei detgjør jeg ikke, ble solgt forrige helg til en fyr i Stavanger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den fineste stylingen man får kjøpt til de fleste biler, får man kjøpt hos merkeforhandleren. F.eks orginal 850R look med 18 el. 19 tommere og senking. Men det er fint at ikke alle liker det samme! Hadde jo blitt jævla kjedelig om alle hadde hatt den samme bilen ;)

Stå på videre! Kan nok bli grom denna her! :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Jeg synes den fineste stylingen man får kjøpt til de fleste biler, får man kjøpt hos merkeforhandleren. F.eks orginal 850R look med 18 el. 19 tommere og senking. Men det er fint at ikke alle liker det samme! Hadde jo blitt jævla kjedelig om alle hadde hatt den samme bilen ;)

Stå på videre! Kan nok bli grom denna her! :thumb

 

Enig med s90r. Fried stylingen blir litt for voldsom. Men ellers en pen bil, mangler bare litt senking og kanskje noen større felger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke derfor man legger ut tråd om bilen sin da?for at folk skal si hva di mener?er jo da ikke rett om alle skulle sagt noe di ikke mener... :confused: er jo ditt valg hva du gjør med bilen din og liker du den er jo det topp :) men er vell ikke alle biler du heller har sett som du synes ser bra ut?jeg liker hvertfall ikke lyge,som å sitte å si ting jeg ikke synes er pent er det...min mening.

 

MIN MENING: Plast og Son = dukenukem Er ikke pen på 240 heller den plasten...er for voldsom

 

 

Det er STOR forskjell i å skrive "Det dær va dritt stygt, riv av dritplastn å finn noe annet" kontra å skrive "Fin bil, men stylingen passet ikke, du burde kanskje ha noe annet som ikke står i slik stor kontrast imot bilen"

 

Skjønner?

 

Folk skal jo få si sin mening, men si det nå på en hyggelig måte da.

 

Min mening:

Stylingen ble for brutal i mot den litt firkantede bilen synes jeg da. Spesielt bakfangeren..

[/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges

[x] Volvo 440 89- 1,7i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

har ikke vert inne på denne på ei stunn men fytti FAEN så negative folk skall vere då.syns og de er forferdeli teit/dårlig gjort og kåmme me sånne ufine kommentarer som drit stygg og sånnt.personli så syns eg den 850en er knallfine,trengte ikke venne meg til stylinga ein gong den var bare rå fra første stund.rekner med att dei fleste som klager har ikke rå til og sjå på ka styling koster.sliter vell med og betale ner finèr stylingen sin som dekker ALLE rusthullene.stå på LadiesFirst støtter deg 110% med bilen din.BARE DØD FISK FØLLER STRØMMEN mange av dei her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår